Zmackie

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Kapitel 16 - Soldier

Av Zma ckie - 22 november 2012 21:35

             


  Jag vaknar av en kyss i pannan, tänkte reagera argt tills jag insåg att det var min älskade Justin, han hade gjort frukost på sängen, jag bara log mot honom och kollade in i hans vackra ögon.


- Tack


- Allt för dig, sa han och log tillbaka med hans vackra leende


Det var skönt att vara ledig och dessutom få vara med Justin, Mamma har börjat jobba igen, hon försöker verkligen tänka positivt och inte tänka på Stefan, är så stolt över henne. Klockan var bara 9 men vi gick ner till köksbordet och fortsatte frukosten där, vi pratade om allt, till exempel att Justins turné snart är slut, vilket han tycker är tråkigt, men ändå skönt. då kommer vi kunna vara tillsammans. Jag längtar till nästa år då jag kan resa med honom, och bo med honom leva mitt liv med honom.


Vi skulle överasska mamma med en middag när hon kommer hem. vi åker till den lilla affären som de inte är så värst mycket folk, men självklart stod folk med kamera i händerna och knäppta kort, tjejer skrek och vela ha atougrafer, vi bara log och stod där som dom mest lyckligaste människorna på denna jord vilket vi var också. efter drygt en halvtimme kom vi in i affären, vi köpte det som behövdes, fansen och tidingen stod kvar utanför, och han i kassan bara skrattade åt oss, vi betalade, och Justin tog ett djupt andetag innan vi gick ut ur butiken. 


- Justin, hur känns det att vara här i Sverige ? frågade en ifrån TV


- Underbart, människorna här, fansen och alla är så underbara och jag trivs verkligen, svarade Justin 


Fansen började skrika och gråta över det fina talet som Justin sa.


Vi tog oss in till bilen och kunde inte hålla oss för garv över hur gulliga fansen är, 


- Kan inte du gå ut nu när de är så några kvar och ge dom en varsin kram, jag vet precis hur mycket det skulle betyda. det skulle göra doms liv!, sa jag och fråga Justin


- Okej, vänta då!


Jag kollade ut genom fönstret och ser hur tidningen tar kort på när justin kramar om en liten flicka som är genom blöt i ansiktet av tårar och ser på hennes läppar hur orden '' I love you '' kommer ut. Justin tar kort med dom, och Justin pekade mot bilen och sprang emot mig. 


- Regina ? dom vill att du ska vara med på fotot, sa han och skrattade till.


- Jag? ofta! jag sprang ut och hejjade på flickorna som knappt kunde inse att detta var verklighet.


dom kramade om oss båda två och sa hejdå.


- Har aldrig varit med om fans som säger hejdå,haha shit jag älskar sverige, säger Justin och njuter sig ner i bilsätet.


Jag skrattar och höjer volymen på radion och dunkar till låten, Justin kollar konstigt och sänker genast, jag kollar på honom irriterat och höjer som genast igen. han suckar och drar ett litet smile och sjunger med till slut. 



xstäng avx


När vi kommer hem, ligger det en bukett rosor utanför våran dörr, jag tog upp den och vände mig om mot Justin, han bara log. Rosor, tänkte jag, jag luktade och kramade om honom.


- Tack ännu en gång för att jag får vara i din närvaro och tillbringa all denna tid med dig, du är mittpunkten i mitt liv Justin, Inget eller ingen kan ta denna kärlek jag för dig, Jag älskar dig, nu och föralltid.


Jag vart stolt över det fina talet jag fick ur mig och förväntade mig något gulligt tillbaka av den så kallade romantiska tonårs stjärnan Justin Bieber


- sluta va sån Drama Queen baby, kom nu


jag skratta. och gjorde som bossen sa. Vi satt på radion lugna favoriter, och hade svag belysning i huset och lagade maten, det var så mysigt.


- Får jag lov? sa han och sträckte ut sin hand 


- Gärna, sa jag och tog tag i hans hand


Vi dansade till låten Wonderful tonight med eric clapton, min favorit låt. 

Justin sjöng låten med en mörk och manlig röst och jag skrattade och lutade mitt huvud på hans axel och bara njöt av mitt lyckliga liv. 



- Jag är hemma! hör vi Mamma skrika i hallen,


Hon kommer in i köket och blir först förvånad av att vi båda står och dansar med förkläde på oss sen över matens doft och alla ljus.


- Ni är ju bara för underbara, jag hoppas middagen är för mig med,sa hon tveksamt


- Haha, den är just för dig mamma, vi vela överasska dig. 


Hon krama om oss, och satt sig ner vid matbordet. vi serverade åt henne, och satt oss ner och åt.

hon såg glad ut igen, vilket fick mig glad, vi berättade om vårat lilla sällskap utanför affären och Justins fina svar när jag sa mitt fina tal när jag fick rosorna.


- Det kallas äkta kärlek, att finna den rätta, den chansen får man bara 1 gång, och ni två har redan funnit varandra, så var rädd om det nu. 


- Drama queen, sa jag och kolla på Justin


Vi alla brister ut i skratt.


- God mat föresten, är imponerad, sa mamma och högg i sig munnen full med mat.

efter maten drog vi ut på stan och träffade Lucas, Becca och Rachel och dom.

Becca smsade mig att Lucas var nervös, vilket Justin också var över att träffa Lucas.


Den blyga inställningen dom hade mot varandra var nästan gullig, dom skrattade annourlunda dom pratade annourlunda jag och Becca tog tag i det. och frågade varför dom beter sig såhär. Justin och Lucas kollade äntligen varandra i ögonen och börja skratta. vi stack till parken och dom åkte skateboard, Jag, becca och Rachel satt på rampen och snacka, Rachels mage har blivit så stor det skrämde mig, att hon skulle bli mamma var så overkligt, men underbart kul, jag ska bli gudmor att hon kan lägga ett sånt stort ansvar på klumpiga mig. låt det gå, jag tycker bara att det ska bli roligt



- 4 månader kvar tills jag blir mamma, det känns som en dröm, en vacker dröm, sa Rachel och lade sin händer på hennes mage.



Lucas och Justin satt sig ner vid andra sidan rampen och pratade, skönt att se både Lucas och Justin skratta, Justin gav mig en slängpuss och jag gav en tillbaka, Lucas gjorde detsamma till Becca och hon gav tillbaka, Rachel gav en slängpuss och gjorde tummen ner för att Ryan inte var här, då attakera vi henne och pussa henne på riktigt hon blev helt röd i ansiktet. 


Jag och Justin gick hem vid 11 tiden, vi hade haft det trevligt men dom andra, vi hade parkera bilen på stan så det blev en promenad för oss vilket inte gjort någonting. 


Två killar går emot oss, och deras blickar fastnar genast på Justin 


- Bieber bögen här? får man hänga med på ett ligg eller, sa den ena 


- Hållkäften!! skrek jag vilket jag inte borde ha gjort


Dom vänder sig om och börja jogga tillbaka, han tar tag i mina kinder och trycker upp mig mot busshållsplatsen


- du? en sak ska du ha klart för dig, jag är medveten om att min käft är lika som din, men du kanske borde tänka på vem du öppnar käften till din lilla slyna, gå hem och knulla bävern nu och stick härifrån


den andra killen knäade Justin i magen, och jag fick smäll på Käften.


Vi satt oss på bänken vid busshållsplatsen och suckade.


- Varför ska folk vara så avensjuka? 


Jag visste inte vilka känsla jag hade i kroppen men jag började skratta.


- Snälla! låt inte dom där töntarna förstöra våran vecka, sa jag och kysste honom.


han plaserade handen på magen och nickade, vi tog oss till bilen och låste för skojs skull ut i fall det skulle komma en '' hater '' haha. 


Vi åker hem, och tänkte inte berätta för mamma vad som hände, hon har det tillräckligt jobbigt. vi går in säger hej men får inget svar


- Hon kanske sover Regina, sa justin 


Jag känner mamma hon lägger sig inte när jag är ute, jag gick in i vardagsrummet, hon var inte där. ja sprang till hennes sovrum, och där ligger hon.


Fastbunden i sängen, silvertejp och helt förskräckt. jag vänder mig om för att visa justin när jag ser Stefan hålla en kniv mot Justins hals.


   





 
 
Ingen bild

Aaaaa

26 november 2012 18:10

Meeeerr! Så bra! När kommer nästa?!

Zma ckie

27 november 2012 02:47

Nu :D

 
Ingen bild

Mathilda

26 november 2012 21:41

Jag hade väntat jätte länge och blev verkligen superglad när den kom ut,och nu vill jag ju bara läsa mer!! SUPERBRA!!:D<33

Zma ckie

27 november 2012 02:47

Gud vad roligt att du gillar den, tack, ska skriva en till nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards