Zmackie

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Kapitel 23- Stressfull day

Av Zma ckie - 18 december 2012 16:52

 

- Hallå? vi är hemma! hör jag Rachel röst skrikande ifrån hallen. Jag vela inte verka oartig men hennes röst var den sista jag vela höra i detta tillfället. Jag knuffar på Justin som ligger naken framför mig i soffan. Han grymtar bara till och fortsätter snarka som en stock, jag kollar mig omkring och ser den gråa filten som hängde på soffan, jag tar tag i den och lägger den över mig och Justin. 


- Regina? hör hennes röst åter igen. Som tur var, så var det åtminstonde inte min mor och Sarah hon menade när hon sa att '' vi '' var hemma, utan det var Ryan, när jag försöker komma undan med att låtsas somna om, kommer dom in i vardagsrummet med en förvånad blick, jag fångar blickarna i doms ögon, jag fnittrar till lite generat och kliar mig i huvudet. Justin får för sig att vända sig om emot mig, då hans rumpa visas tydligt och väl för Rachel och Ryan, jag tar tag i filten och lägger den över HELA honom denna gång.


- Ja!! ska ni stå där och glo, eller ska ni gå här ifrån!! skriker jag till dom

Jag knuffar på Justin hårdare denna gång, och han vaknade äntligen till. Han hade inte fattat vilken pinsam situation vi var i så han försökte kyssa mig och börja med morgonsexet. 


- Godmorgon älskling, du är så sexig när du är nyvaken, säger han med nyvaken och hes röst.

- Om jag vore du nu, skulle jag klä på mig kläderna gå ut till Rachel och Ryan och se vad dom ger din rumpa för poäng. viskar jag retsamt i hans öra. Han ansiktstryck ändrades fort, och han flög upp i soffan drog på sig kallsongerna och går in på toaletten, jag hör i hallen hur Ryan busvisslar när han går förbi, Rachel står bara och skratta. Jag tog tag i våra kläder, linda in mig i filten och gick till toaletten jag med, jag slängde en sur blick mot Ryan och Rachel som stod och skrattade åt oss. 


- Varför väckte du inte mig, säger Justin när jag kommer in på toaletten

- Haha, ursäkta? inte mitt fel att du är svårväckt, aja ingen big deal, klä på dig så går vi ut som om ingenting har hänt. sa jag och kysste honom. 


Den pinsamma tystnade i köket var förfärlig, jag kan inte fatta varför jag brydde mig så mycket, fast det skulle sätt ganska roligt ut om det vore jag som stod där och hade sett Ryan och Rachel. 

En en lång tystnad fångar vi varandras blickar och börjar skratta. Tills Rachel får syn på ringen jag fick av Justin igår.


- Du skojar? gud vad fin den är!!, hon pillade och kände på den, medans hon slängde några sura blickar till Ryan. Jag förstod direkt vad hon tänkte '' Varför är inte Ryan såhär romantiskt emot mig ''  


- Grattis då! ska du ha kaffe Regina? frågar Rachel och tar ner våra mussepigg koppar som vi fick av våra föräldrar när vi var små.  Jag nickade och log emot henne, Justin och Ryan föredrog Juice och en macka, så typiskt dom. Jag och Justin berättade om gårdagen, fast vi skippade sexdelen, lite privatliv vela vi ha kvar. Rachel springer upp för att ta en dusch, då Ryan och Justin trycker in mig till värsta hemliga ringen.


- Glöm inte bort att vi ska ha en Baby shower för henne ikväll, det är ju därför Sarah och Roe sov hos Elize och Månz, för att inte få Rachel att misstänka något. 


Jag och Justin hade totalt glömt bort det, vi fixade oss, och sa till Rachel att vi skulle ut och äta, fast vi åkte till gallerian och försökte hitta något, det var stressigt, en massa fans kom emellan oss, och jag förstod Justin att han inte vela var oartig, så vi tog den tiden till fansen som behövdes, 20 minuter gick. och fler fans kom, till slut fick vi lov att säga hejdå, och fansen som redan fått hälsat på honom och fått hans atougraf hjälpte oss att få dom andra att vända. Vi hittar en blöjtårta, och en body som det stod '' Mom+Dad=Me '' sen gick vi in på bokhandeln, det fanns mycket mer än böcker där kan jag antyga, vi hittade Justin Bieber nappar. Justin vela inte att vi skulle köpa en sån, men efter mycket tjatande gjorde vi det iallafall, han i kassan börjar fnittra när han insåg att Justin Bieber köpte en Justin Bieber napp, vilket jag inte heller kunde hålla för skratt, vi åkte till lokalen mamma messat att den var. Dom hade hållt på hela dagen och kvällen igår, det var riktigt fint, vi visade vad vi hade köpt och hjälptes åt att slå in paketerna. Vi sa ingenting om att vi glömt bort att baby showern skulle vara idag, och hoppades på att inte Rachel hade ringt och berättat om våran pinsamma nakensituation imorse. - Räcker du mig tejpen där borta Regina? säger Mamma stressat. Lokalen var som en källare, ovanför var Kafét som Mamma och Sarah jobbade på, Chefen var så snäll och hyrde ut lokalen gratis, Det var många som skulle komma, trots att vi bara bott här i drygt en månad, Farmor och Farfar, Justins Morföräldrar, och Pattie, Ryans föräldrar och mor och far föräldrar, Chaz, och några vänner till Rachel och Ryan. Sen skulle Farbror Joe komma hit med hans fru. Hon var också gravid så jag ska alltså få en kusin, sjukt att man har en större familj här en i stockholm, det känns så iallafall. Justin berättade att Ryan hade smsat honom och skrivit att dom skulle komma om 2 timmar. Ryan skulle säga till Rachel att dom skulle gå och fika på Kafét här, och sen hälsa på Mamma och Sarah, Och självklart går den där efterblivna blondinen på det. Vi hänger upp ljusblåa och vita ljus slingor i taket, dukar upp det i samma färg och placerar våra paket på ett bord. så att gästerna skulle veta vart dom skulle lägga paketerna någonstans. Bara Mamma, Sarahs, Mina och Justins paket var 13 stycken, så jag antog att det skulle bli massvis med paket. Farmor och Farfar kom tidigt, j hade inte träffat på sen vi flyttade in så var glad över att få träffa dom. - Hej Regina! säger farmor och drar ut armarna och väntar på en kram, jag springer fram och kramar dom båda. - Hej! gud vad jag har saknat er. 

- Ja! du får ta och hälsa på oftar tycker jag. Nu när du bor här och allt, vill man ju se våran favorit tjej. säger Farfar och pussar mig på huvudet. Jag var och kommer alltid att vara doms lilla flicka, när jag var i doms närhet, kände jag mig som liten igen. Farfar gick som vanligt till Justin och snackade om motorer, han skröt om att han hade beställt en ny motorcykel. Precis så Farmor upptäckt min ring, hade Farfar upptäckt Justins, Farmor kramade om oss och började fälla glädjetårar, hon tjålade om hur glad hon var för våran skull, Känslokalla Farfar klappade Justin på ryggen och fick ut ett - Man får väl ta och säga Grattis då. 

Hans ögon blev helt tårfyllda så han bytte samtalsämne för att slippa börja gråta, Justin bara log mot mig. - Snart är det eran tur antar jag, säger Farmor med en fräck röst.

- Nja, vi ska nog vänta lite, vi har inte bråttomt med någonting, Vi har all tid i världen. Farmor tyckte min och Justins idé med att vänta var klokt tänkt av oss. Folket började bli allt fler och fler, och det var lika kul att se varenda en. När alla var där satt vi oss ner vid dom dukade borden. Och började småprata, Ryan skulle skicka ett sms när han var utanför. Men det var en kvart kvar så vi hade lite tid över tills vi skulle få alla att ställa sig upp och vara beredda. 

- Regina? tänk om det är vår tur snart? viskar Justin i mitt öra

- VA? vad menar du med det? frågar jag med en konstig blick.

- Inte så att vi skyddade oss igår, förlåt! fel tillfälle, blev bara att tänka  det. 

Jag bara rös till, och tänkte tillbaka på gårdagen då vi hade sex, och han hade rätt, det var möjligt, och jag vart nervös och rädd, men försökte hantera mitt förändrade humör för Rachels skull. När Ryan skickat smset, får Justin alla att bli tysta. Vi hör dom gå ner för trappan, Rachel blir fundersam, och mer överasskad när hon kommer in.

- GRATTIS! säger vi alla i takt. Hon tar båda händerna mot sin mun för att gömma det förvånade ansiktet, Ryan kysser henne på huvudet och hon börjar gråta. 

- Tack! ni är bäst!! säger hon och ger oss alla en släng puss. Vi satt oss ner och åt, och Rachel hade fastnat blicken på alla paket, det såg ut som om hon skulle börja dregla vilken minut som helst. Och det var inte bara jag som såg att hon så gärna vela öppna paketen.

- Ja du får öppna paketen Rachel, säger min mor och flirtar till med ena ögat. Hon ler och går mot det fullproppade bordet. hon tog på varje paket, och hade svårt att bestämma vilket hon vela öppna först, men hon valde mitt och Justins först, kanske med tanke på att det stod stort och tydligt '' Från Justin och Regina '' det var bodyn och nappen vi hade köpt, hon började skratta åt nappen och kollade på Justin, bodyn fick ett långvarigt '' naaaaw '' Ryan hukade sig bakom henne för att kolla på bodyn. Man såg lyckan i hans ögon. Han såg verkligen fram emot att bli pappa. Efter alla paketen hade öppnats hade hon fått ett berg med bebis kläder, blöjor, nappflaskor, av Sarah fick hon en barnvagn, och en spjälsäng fick hon av Ryans föräldrar. 


- Jadu Rachel, jag känner lite smått att du inte behöver köpa nå mer till barnet. säger jag flinar emot henne. Hon ler tillbaka och tar upp nappen det stod Justin Bieber på och viftade med den. Jag och Justin började skratta och fångade varandras blickar då vi båda fick tillbaka tanken om att jag kanske kan vara gravid, om jag är det så kan jag göra abort, och det låter väl säkert jättelätt, men enligt mig så dödar jag faktiskt mitt egna barn, jag vill inte ha barn, inte nu. Det är alldeles för tidigt. Jag vill bara leva ut lite, med Justin, bara var kär. Känns som om att det måste hända någonting hela tiden. Barn är ett för stort ansvar.Just nu vill jag bara ha Justin vid min sida. 


 
 
Ingen bild

Mee

22 december 2012 23:32

Meeeeer<3

Zma ckie

25 december 2012 14:33

kommer ett nytt kapitel idag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards