Zmackie

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Kapitel 21 - I'm here for you

Av Zma ckie - 10 december 2012 02:49

 

Justins Perspektiv


Fansen skrek mitt namn i kör. Jag älskade känslan när man hörde antalet som skrek, det var tusentals människor där ute som skrek, grät och hoppa av glädje, det känns bra att gå ut och göra det jag älskar att göra och göra tusentals tjejer lyckliga, jag älskar det jag gjorde. Jag älskar mina fans, jag vill kunna komma nära alla mina fans, få lära känna dom, och låta dom få lära känna mig, inte Justin Bieber på scen utan Justin Bieber utanför kändislivet, undra om dom skulle tycka om den Justin? Regina gör det, så jag borde duga för dom tänkte jag.

 

''Justin! Justin! Justin!''

 

När den här konserten var slut var min turné över, jag skulle raka vägen till min prinsessa som har sin första dag på sin nya skola imorgon, hon är jätte nervös, men jag vet att hon inte behöver oroa sig. Folket där är underbara, och skulle något hände henne, vet hon att jag står där vid hennes sida, och skyddar henne från allt ont. 

 

''If I was your boyfriend, I never let you go, I can take you to place that you have never been before, baby take a change ''

 

Jag börjar sjunga på låten boyfriend, hade skinbyxor och en kavaj över, jag sliter av mig kavajen och gör mina fräcka moves '' swag swag swag on you, chillin by the fire '' 

 

Fansen skriker! det pirrar i hela kroppen som alltid. Dom skriker '' WE LOVE YOU JUSTIN '' och jag kunde inte låta bli att skippa sjunga början av refrängen och skrek '' I LOVE YOU TO '' fansen hoppade av glädje, jag själv som ser mig själv varje dag tycker ju dom är helt crazy som är så galen i mig, men jag tycker det är gulligt, men hur ? vad som får dom att avguda mig så mycket visste jag inte. '' I'f a was your boyfriend, I never let you go '' 

 

När konserten är slut, tackar jag mina fans för allt, och berättade att jag skulle besöka min flickvän, dom blev helt till sig, vissa blev arga, men dom flesta var glada för min skulle, jag vela bli accepterad av mina fans, jag menar är dom kär i mig? Jag visste att några fans var helt sjuka, en gång när jag hade konsert i USA så var det en brud som trodde vi var tillsammans hon hoppa på mig, och börja pussa på mig, och när jag frågade om hon vela ta en bild för att få henne att lugna ner sig, börja hon skälla på mig och sa '' Nu ska vi hem Justin '' Jag blev riktigt rädd för den där bruden, så även fast dom älskar mig och är mina fans, så är inte alla riktigt normala. Vi avslutar konserten med vattenkrig med fansen utanför, klart blir jag ner sprutad av alla eftersom alla vill komma emot mig, jag stod omringad av flera hundra brudar, det är bara backstage som är där, och pussar mig kramar mig, liv vakterna får mig in i bilen, jag öppnar bil rutan och skriker '' I LOVE YOU !! '' dom hoppar och blir helt galna. Jag skrattar för fullt i bilen, liv vakterna va inte alls på lika bra humör, men jag är fortfarande ett barn, jag fick aldrig en riktig barndom, klart jag vill uppleva den som mycket som möjligt fortfarande även fast jag är 18. Vill inte beskriva mig själv som omogen men en kille med humor lite mer. Jag blir avslappnad och även trött efter ett tag, vi ska åka bil enda till Stratford vilket kommer ta några timmar. Jag lägger mig skönt i bilen, trycker i hörlurarna och trycker på play ''Sean Paul - Hold on'' Nya favorit låten. 

 

 

Reginas Perspektiv


Jag vaknar av att min mobil ringer, klockan var 2 på natten, det var Justin '' Hej killen som ringer och väcker folk mitt i natten '' jag lät irriterad, vilket kanske inte var så smart. '' Förlåt, vela bara berätta att jag saknar dig och kunde inte låta bli, kom utanför '' Jag la på, och sprang ut, Och där stod han och frös, jag krama om honom, jag släppte in honom i huset, jag visade runt honom lite i vårat nya hus, men vi skippade sovrummen, alla låg och sov. Jag gjorde lite varm choklad vi satt oss ner i soffan

 

- Så hur har du haft det? frågar jag Justin och tar en klunk av den varma chokladen

 

- Underbart, men jag känner att är skönt att det är över nu, hade inte orkat en till konsert. Jag vill vara här med min prinsessa. säger han och kysser mig löst

 

- Det låter hur bra som helst, Kan inte beskriva hur bra jag mår nu, en helt ny start på livet, ny bostad ny skola, nya vänner och det bästa av allt, tid med min älskade pojkvän, kan det bli bättre? 

 

- Om det är justin du menar, så kan det nog inte bli bättre. skojade Justin till det

 

Vi diskar ur våra koppar och går upp och lägger oss, jag har gjort ordning rummet ordentligt, det påminner mig inte alls om stockholm, jag tänder ljusen jag hade i mitt rum, vi myser ner oss i sängen, jag kollar på honom. 

 

- Det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag älskar dig Justin Drew Bieber. Säger jag och smeker han på kinden. Han flinar till åt mig

 

-  Och det går absolut inte att beskriva hur mycket jag älskar dig Regina Roe Miller 

 

Jag fnittrar till lite töntigt, vi kysser varandra och säger godnatt. Klockan var halv 5 på morgonen när vi somna, så vi båda var enormt irriterad av Rachels gnäll 

 

- Upp och hoppa med er sömntutor!! jag har gjort pannkakor, men sylt, och glass!! 

Hon stod i klädd med Ryans tröja som var alldeles för liten så magen stack ut, hon hade en pannkaka i handen och grädde runt munnen, vi gick upp, vid köksbordet satt Mamma, Sarah och Ryan, vi satt oss ner och Justin hälsade på alla. 

 

 

- Så dude!! vi har alltså en lång vinter tillsammans nu? säger Ryan

 

- Ja tyvärr så ska jag stå ut med dig en LÅNG vinter, säger Justin 

 

Alla börjar skratta, Jag och Ryan går och fixar oss, han har tagit med packning med kläder han vill vara i närheten av Rachel när hon väl ska föda, Jag sätter på mig en vit t-shirt med en dö skalle och en blå, svart rosa rutig skjorta, och en grå hängande mössa, första dagen på den nya skolan vill jag visa upp mitt riktiga jag, Justin skjutsar mig och Ryan till skolan, som tur är går jag i samma skola som Ryan, men han går i 3an, i stockholm fick jag gå om 1 år, men här går jag i 2an som jag egentligen ska göra. Men jag måste plugga på som tusan för annars är min chans så förstörd. 

 

Ryan tar min hand när Justin lämnat av oss en bit utanför skolan 

- Det är lungt, du vet att du har mig här, och vi äter med varandra på lunchen så du blir inte ensam. 

 

- Tack Ryan, okej hejdå vi ses, visst var det klass rum 18 jag skulle till ? 

 

- haha! jaa, sluta var så nervös.

 

Jag kommer in i skolan, den var stor men mycket folk, men ändå fick jag alla blickar på mig, jag kollade upp mot dörrarna i korridoren och letade efter siffran 18 '' BAM '' 

 

- Oj förlåt!! hur gick det?  jag såg dig inte. hör jag en tjej säga

 

- Aj! nej men det är lugnt, du kanske kan visa mig vart klassrummet 18 ligger?. säger jag och tar upp mina saker som ramlat över hela golvet

 

- Javisst! jag går där? Jag heter Melinda, är du ny här? frågar hon och sträcker ut sin hand för att hälsa

 

- Hej, jag heter Regina, Ja jag flyttade hit ifrån Sverige för 2 veckor sen, 

 

- Och du är så duktig på Engelska? Imponerande, vänta tills du får se våran nya vikarie, han är sjukt snygg. säger hon och viftar med händerna

 

- Haha, nej du, föredrar att vara trogen, jag har pojkvän, 

 

- Se men inte röra ? eller är det inte så dom säger, haha 

 

Jag tyckte bra om Melinda, hon var schysst, hon hade humor. När vi kommer in i klass rummet, började alla stirra, den snygga vikarien som verkligen var snygg han skulle precis presentera mig när Melinda tog över

 

Helluu!! dethär är Regina hon är ifrån Sverige, men hon är jättebra på Engelska, så nu ska vi ta hand om den här sötnosen, sa hon och visa mig platsen jag skulle sitta på, självklart brevid henne.

 

- Shit!! först flyttar Lucas till Sverige, sen kommer de en ifrån Sverige hit. säger en kille bakom mig

 

Alla i klassen håller med att det var sjukt konstigt

 

- Lucas? jag känner honom, han ska flytta tillbaka hit med sin flickvän nästa år, säger jag 

 

- WOOOHO!! jag visste att killen skulle hitta en brud där borta, fan vad nice att du känner honom.

 

Vikarien ber oss vara tysta, och börjar förklara uppgiften vi skulle jobba med, han var bra för att vara vikarie, han förklarade bra, och jag som trodde det skulle var svårt eftersom jag gick i 1an i stockholm, men min engelska är så bra, så jag hade inga problem med den. När lektionen var slut fick jag en kod till mitt skåp jag hade skåp numret nummer 13 de var Lucas gamla skåp, han hade en massa klistermärken i det, jag ringde upp honom och berättade det han kunde inte hålla sig för garv, han berättade att han skulle fria till Becca, och jag blev helt till mig '' När? var? hur? '' jag visste att det skulle hålla mellan dom '' Tänkte idag efter skolan, vi ska ut och äta middag på den där resturangen du och Justin åt på, tror du hon kommer bli glad? '' .. '' Klart hon blir, jag ska på lunch nu, jag ringer ikväll, lycka till ''

 

- Kommer du Regina? hör jag Melinda säga

 

Jag gick efter henne, i matsalen, var massor med folk, men ändå var det lugnt, inte lika mycket bråk som det var på min gamla skola, Ryan och Chaz viftade dit mig, jag satt mig brevid dom, och Melinda hängde efter. 

 

- Känner ni varandra? frågade Melinda mig, ryan och chaz

 

- Ja, vi är barndoms vänner, min farmor och farfar bor här, så vi har känt varandra sen vi var små, förklarade jag för henne.

 

- Jaha, coolt! säger hon och tar en tugga av maten, och den var enormt mycket godare än skolmaten i stockholm

 

- Så hur är det att bo här och gå skola här då Regina? trivs du än så länge? frågar Chaz

 

- Jorå! jag trivs, och mår mycket bättre, hur går det med Olivia? är ni fortfarande tillsammans. frågar jag Chaz

 

- Ja, herregud! vi är ju förlovade, fast det visste du ju redan, och vi ska flytta ihop nästa år, så det håller riktigt bra. säger Chaz

 

- Härligt att höra! och du då Ryan, eller ska man säga pappa Ryan. skämtar jag till det

 

- Big daddy, haha nej men jag är lycklig, att Rachel har flyttat hit, nu finns det ju en möjlighet att vi kan bli en familj. 

 

- Vadå familj? frågar Melinda Ryan 

 

- Jo, jag ska bli Pappa, med Reginas kusin haha kanske låter lite knepigt.

 

- Ohja!! men grattis i förskott iallafall, vad ska barnet heta? eller vet ni könet .frågar Melinda

 

- Han ska heta Drew, efter hans gudfar, svarar Ryan

 

- Heter inte Justin Drew? frågar Melinda,

 

 

Jag vela inte blanda in att jag kände Justin och var tillsammans med honom första dagen på skolan, vela se vilka som var äkta vänner och inte. Många tjejer vill ju vara med mig för att komma Justin nära. Men inte Becca, men det finns inte många som hon.

 

 

- Jo det gör han, det är han som ska bli gudfar. säger Ryan

 

- Fan vad coolt! döpas efter Justin Bieber sen ha han som Gudfar, men vem ska vara gudmor, jag kan jättegärna ställa upp, säger hon och himlar med ögonen.

 

- Det ska Regina vara, säger Ryan och det gjorde han bara för att avslöja min relation med Justin Han säger att han vet vilka som är falska och äkta, så att jag inte behövde vara tyst om det.

 

 

- VA? fattar du vad som kommer hända om Ryan och din kusin dör ? säger hon

 

- Nej vad kommer hända då? frågar jag, och jag vart nyfiken, jag visste faktiskt inte.

 

- Du och Justin Drew Bieber kommer bli föräldrar till Barnet då, då kommer ni säkert bli ett par. säger Melinda

 

Ryan pallade inte mer att hålla det inne så han förstörde allt med att erkänna. 

 

- dom är redan tillsammans, men säg det inte till någon Melinda, kan du vara snäll och göra henne den tjänsten. säger Ryan 

 

- OMG!! kom regina, du har mycket att berätta, säger Melinda

 

Jag följer med och vänder mig om, där sitter Ryan och Chaz och skrattar, jag pekar finger åt honom och går med Melinda. Jag berättade allt för Melinda efter mycket tjat. Hon var så intresserad.

 

- Är du ett fan eller belieber eller? frågar jag Melinda

 

- Va? nej inte så värst mycket, men han är känd och det är coolt att du är tillsammans med honom, men han gör bra musik och är lite sådär små söt men okej han är skit snygg men det är inte så att jag tänder på honom, men du förstår vad jag menar.

 

- HAHAHA! det är lugnt jag är van med att mina kompisar och 30 miljoner andra brudar tycker så om min pojkvän så det är lugnt. säger jag 

 

Hon skrattar tillbaka.

 

När dagen är slut, hämtar Justin oss igen 

 

- Hur gick det älskling? frågar han 

 

- Jo!! tack vare Ryan fick jag berätta våran kärlekshistoria för hela skolan. säger jag och surar

 

- Haha! men den som är så fin, den kan väl upprepas om och om igen, eller hur? säger Justin och sitter och gör släng pussar i backspegeln 

 

- Ja precis vad den just gjorde, sa jag och gjorde släng pussar tillbaka

 

När vi kommer hem, ligger Rachel med magen upp i vädret, Ryan lägger sig brevid och tar lite popcorn

- RYAN!! ÄT INTE UPP MINA POPCORN, säger Rachel till Ryan 


- Men det finns ju 4 påsar till?. säger Ryan


- Ja? och när dom är slut då? säger Rachel argt 


- Då köper slaven Ryan nya åt dig, säger Ryan och kysser henne 


Jag och Justin Skrattar och värmer på maten mamma gjort. Både Sarah och Mamma var på Jobbet, dom jobbar på ett Café båda två, doms dröm är att öppna ett eget, och jag tror dom lyckas en vacker dag. Efter vi käkat, Ringer Chaz och undrar om han,jag, Ryan och Rachel vill hänga med ut och åka pulka med han och Fred, det är Chaz kusin. Vi frågar Rachel och Ryan 


- Aa, om Ryan kan köpa en Ben and Jerry's till mig som jag kan ha till ikväll?. Frågar Rachel


- Ja!! du ska få en Ben and Jerry's men du måste ut och röra på dig, du kommer ju förbli fet om du bara sitter inne och kollar på Andra avenyn och käkar god saker. säger jag till Rachel


Ryan och Justin börja skratta, vi går upp och letar upp täckbyxor, vantar och mössor när vi kommer ner för att åka, så har killarna inte alls några täckbyxor på sig, dom börja skratta åt oss så jag börja gå upp igen för att ta av mig dom men Rachel tar tag i mig och vi går ner


- Era loser!! vi tänker då iallafall inte bli sjuka! vi skulle väl åka pulka inte frysa, kom nu Regina, skit i dom där töntarna. 


Jag lipar åt dom och går ut, Chaz skjutsar oss denna gång, backen var jättestor, och vi hade både madrass, bob och pulka med oss, Jag och Justin åkte pulka, han skrek som en tjej, vi åkte i ett gupp så vi flög åt olika håll, jag brister ut i skratt vilket han också gjorde, jag och Rachel tog med varm choklad, och bullar som jag, Ryan och hon hade bakat, vi satt oss längst upp i backen och fika.


- Fan vad roligt det var att vara barn, jag saknar dom tiderna, säger Ryan


- Jag med, då kunde man ha täckbyxor utan att någon skrattade åt en, säger Jag och kollar på killarna. 


Dom börjar skratta, vi packar ihop och åker hemåt, Chaz och Fred släpper av oss, när vi kommer hem har Mamma och Sarah gjort en fin middag, och klart som tusan att dom också skrattade åt våra täckbyxor, Det slutade med att vi satt med täckbyxorna vid matbordet bara för att retas med dom andra. Vi myser ner oss i soffan och kollar på x factor, Justin skulle vara med i det programmet, han skulle vara jury. Han satt och skröt om det


- tack för en underbar dag älskling, det var riktigt mysigt även fast täckbyxorna inte var så vackra. säger justin och kysser mig


- älskar dig även fast du inte tycker om mina bieber! säger jag och flinar


- Har du döpt dina täckbyxor till Bieber, där gick gränsen. sa han och skratta


Jag går iväg för att ringa Lucas och fråga hur det gick med friandet. '' Hej, hur gick det? sa hon ja? ''  ''Det gick jättebra, hon blev överlycklig över ringen, jag ska hälsa föresten''  '' hälsa tillbaka, när kommer ni och hälsar på?'' ''Vi kommer till Jullovet, det är om 2 veckor, vi saknar er, hälsa dom andra så hörs vi'' '' Det ska jag göra, vi saknar er med, ha det så bra och Grattis'' 


- Lucas och Becca har förlovat sig, Hon sa ja, berättade jag för dom andra


Rachel, Justin och Ryan ringde till Lucas och skrek '' GRATTIS '' 


Jag tittar på min mamma, hon skrattade, och hon såg lycklig ut igen, vilket jag också var.

_____________________________________________________________________________

Ett litet längre kapitel, hoppas ni blev nöjda, nästa kommer imorgon    

GLÖM INTE BORT ATT RÖSTA PÅ JUSTIN 

---->  http://www.peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php




 

 
 
Ingen bild

Fan

15 december 2012 19:07

När kommer nästa?????:)

Zma ckie

17 december 2012 11:47

Idag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards