Zmackie

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Kapitel 22- Our love is the best

Av Zma ckie - 17 december 2012 13:25

 

Tiden går så fort, det känns som om att jag och Justin varit tillsammans i evigheter men det är bara ett halvår, idag. Jag har inte sagt något om det till Justin, jag har inte en aning om han ens vet om det. Idag har vi julbord i skolan och jul uppvisning, det är sista skoldagen för året, jag har knappt hunnit gått en månad i skolan, rätt så skönt. Jag hör skolbussen utanför min dörr, tar med mig mackan på vägen, springer ut som en galning för att hinna med den fullproppade bussen, jag hälsade på busschauffören, han hälsar och ler glatt emot mig, jag sätter mig brevid Ryan, han satt och halvsov mot fönsterrutan, jag knuffade till honom lite lätt, han ryckte till och log när han såg att det var jag.


- Tjenare stumpan, schysst att du tog med dig frukost, jag är vrålhungrig, säger han och tar min macka.


- Hörru!! detdär var min! säger jag och försöker ta tillbaka den tills han stoppat in hela mackan i munnen och ler med fullproppad mun. 


vi delar hörlurar på bussen, han sätter på Justins låt '' Mistletoe '' vi börjar as garva och sjunger med lite tyst. Han var inte en lika stor toffel mot Rachel som förut, hennes värkar har försvunnit, hon har gått på näringsvätska, och dessutom ätit som en gris, så skulle ungen komma för tidigt, skulle den klara sig fint ändå. Det är så stressigt på morgonen hemma hos mig, Mamma och Sarah stressar, Rachel sitter och gnäller på allt hon hör och ser, och jag försöker bara ta det så lungt som möjligt för att slippa bli inblandad i den bittra situationen. Men det var ändå mysigt, jag trivs mycket bättre här än i Stockholm, så jag har inget att klaga på, skolan fungerar också mycket bättre här. Är väl mer självsäker nu när jag fått börja i den klassen jag egentligen ska gå i, känner mig inte lika värdelös när jag fick gå med 96orna. När skolbussen passerat skolan rusar alla ut samtidigt, jag och Ryan väntar tills alla tagit sig ut. Utanför bussen väntar Chaz och Melinda på oss, vi skiljs åt där, Melinda börja prata på en gång om hur nervös hon var inför juluppvisningen, jag skulle självklart inte vara med, även fast Justin tjatat. Men jag känner att jag måste fokusera mer på skolan än på min sångröst. När jag kollar på displayn på mobilen ser jag hur jag antecknat '' 6månader med min älskling '' jag vela hitta på något, den här dagen var ju trots allt speciell, men jag vela inte bara hetsa fram att jag håller koll på vårat datum och så gör inte han detsamma, det skulle bara bli pinsamt. Jag menar inte att jag tycker han är elak som kanske har glömt bort, det kan hända vem som helst, men jag vill bara ha en dag bara han och jag, jag vill ännu en gång beskriva hur mycket jag älskar honom. Skulle kunna göra det åter och åter igen. Det är faktiskt det som jag är bäst på, Älska honom. Dagen var inte så lång, och vi hade ställt in en massa lektionen på grund av juluppvisningen, Melinda skulle träna och göra sig i ordning, vilket alla andra tjejer i klassen också skulle göra, som tur är, så fungerar jag och killar så bra ihop, så jag och killarna i klassen gick till friditsgården och umigicks, Jag älskade att höra på massa gamla minnen dom haft med Lucas, det är lite små coolt att man går i samma klass som han gick, har hans skåp och allt. Det känns som om att vi bytt plats, som om att våra liv behövde förnyas och få en ny start, han hade ju aldrig träffat Becca om han inte kom till sverige, och jag hade aldrig träffat Justin om jag inte hade kommit till Canada, Nästan så att man tror på ödet ändå.


- Regina gå med oss till juluppvisningen, säger Mike ifrån min klass


- Okej, jag kommer


När vi kommer in i salen, var det mörkt, det var rött och silvrigt glitter över hela salen, ljus var tända, riktigt julaktigt var det. När vi satt oss tändes en strålkastare och senare ännu en till, 6 tjejer en av dom var Melinda kom ut på scenen, klädda i sexiga tomte klänningar, och började sjunga '' All I want for christmas is you '' Den som Justin och Mariah Carey gjorde. Jag kollar på Ryan som satt några rader bakom mig, vi började skratta. Dom dansa sexigt och sjöng i kör, dom var riktigt bra, alla kunde sjunga, jag vart faktiskt riktigt imponerad. efter dom var det 2 killar ifrån 1an, en kille sjöng refrängen och den andra rappade verserna, vi skrattade och applåderade samtidigt, efter dom kom det ut en tjej, många i publiken skrattade åt henne när hon kom ut, antog att det var på grund av hennes storlek, jag avskydde mobbning så gjorde en arg blick åt killarna i klassen, när dom fick syn på min blick slutade dom genast, hon hade långt blont hår uppsatt i en toffs, hon skulle sjunga, helt ensam. När introt började hör jag att det Justins låt '' Christmas Love '' Vilket var min favorit låt, Jag började rysa och höll tummarna på att hon skulle lyckas.


''Baby I will not pout
Baby I will not cry
Cuz I got your love this Christmas time
When the snow's on the ground
And it's freezin' outside
I got your love this Christmas'' 

 

Jag börja applådera, och busvissla, tjejen var riktigt bra, alla blev förvånade och började applådera dom med. 

 

''Hey Bieber in the snow
I'm under the mistletoe
You are the one
You're my very own Christmas love
Tell Santa I'm cool this year
My present is standin' right here
Thank God above for my very own Christmas love''

 

Hon hade bytt ut Angel till Bieber, jag blev tårögd. Jag filmade självklart hela uppträdandet. 

När hon avslutat låten, ställde jag mig upp först av alla, antog att dom andra hade för dåligt samvete för att våga, jag fick dom allihopa ställa sig upp och applådera, hon blev riktigt glad och börja gråta, hon går tillbaka till mikrofånen och säger '' Tack så jättemycket '' 

 

När vi går ut ifrån salen, var jag tvungen att leta upp henne, hon stod utanför omklädningsrummet och pratade med någon, antagligen hennes mamma '' Mamma dom gillade det! dom applåderade, jag önskade du var här!! '' 

 

När jag står framför henne lägger hon på, 

- Hej, du var verkligen jätteduktig, säger jag till henne och ler mot henne


- Tack, jag är ett stort fan av Justin så tänkte första uppträdandet i mitt liv ska påminnas av honom. 


- Kan inte du skriva en atougraf, Justin skulle nog jättegärna vilja ha en, jag filma dig, oroa dig inte han kommer älska det! du har talang, glöm inte bort det. sa jag och räckte ut papper och penna, 


- Oj oj! hehe, sk skojar du!! Ju-justin? känner du honom? , stammar hon fram och ger mig papret och pennan.


Jag nickar och hon ger mig en kram, tänka sig att jag gjort någon nytta idag, när jag vänder mig om, kommer Melinda fram och hoppar på mig 


- Hej! så var vi bra? frågar hon mig


- Ja ni var jätteduktiga, säger jag 


- Vad är det där? säger hon och pekar på atografen


Jag förklarade allting, och hon tyckte det var ritkigt gulligt gjort av mig, när vi hade jul bord hade dom satt ihop alla bord, det var riktigt mysigt, 


- Kommer ni imorgon på fest hos mig? hör jag Chaz säga tyst 


- vad för fest? frågar jag högre än jag borde


- tystare!! typ att det är jul lov eller något liknande, kommer du? frågar han


- Ja, om Justin följer med så hänger jag på, säger jag med en bestämd röst


- Klart han kommer! säger han och klappar mig på axeln


Justin hämtar mig efter skolan, som vanligt parkerar han en bit ifrån, Jag säger hejdå till alla och springer till bilen, han ser full i bus ut, men det gör han hela tiden så jag tyckte inte de var någon idé att fråga.


- Hej älskling, säger han och kysser mig


- hej, säger jag och kysser tillbaka


- Det är fest imorgon hos Chaz, bara satt du vet, vill du gå ? frågar jag honom


- Ja, om du vill så ? frågar han 


- Ja, fast bara om du vill,


han började skratta, när jag skulle ta fram min mobil ramlar atougrafen jag fick av den där tjejen ut, Justin plockar upp den


-  Till Justin från Mia Charlotte ? läser han fundersamt


- Ja, ett fan av dig uppträdde för första gången i dag, alla i publiken håna henne när hon kom ut men när hon börja sjunga din låt Christmas Love fick dom minsann dåligt samvete, så jag fick lov att säga att jag vela han en atougraf till dig.


- Det var verkligen snällt av dig gumman, varför är du så omtänksam jämnfört med alla andra? frågar han och kysser mig


- Jag vet inte, är helt enkelt bara bäst. 


 

När vi kommer hem till mig är det ingen hemma, det var mörkt i hela huset, jag tog av mig ytterkläderna och kollade på Justin, han bara log mot mig.

- Gå in nu gumman. 

När jag kommer in i köket är det dukat för två, ljus var tända, och maten var serverad, han drog ut stolen åt mig.

- Varsegod och sitt i ditt eget hem min vackra haha. säger han och ler

Jag blir helt till mig, jag börjar självklart gråta, av lyckan såklart.

- Har du planerat detta? frågar jag honom och tar hans hand

- Ja, du har väl inte gått och trott att jag skulle glömma våran 6 månaders dag? säger han och rynkar på ögonbrynet

- Hehe, lite kanske, men detta här var verkligen oväntat, Men du överasskar alltid en, och det är därför jag älskar dig, du är full av överasskingar. Går aldrig att tröttna på dig. säger jag och torkar bort tåren som rinner ner ifrån min kind. Han serverar maten, och den var jättegod, till och med hade mamma gått med på att låta oss dricka vin, hon har förtroendet för mig iallafall. 

- Tack så mycket för maten, för allt, det var verkligen mysigt Justin, du lyckas alltid.

- Älskar du mig verkligen? frågar han

Jag blir förvånad nästan lite irriterad, vilken dum fråga!

- Det är väl klart varför frågar du ens? 

- För jag vill dela mitt liv med dig, och jag vill bevisa det idag, här och nu. Så Regina Roe Miller vill du förlova dig med mig? 

han står på knä, och tar fram en svart ask, och öppnar den, och det var den vackraste ringen någonsin, det var ett ''J'' det stod för Justin, han hade en med ett ''R'' som stod för Regina

- Ja! Ja! Ja! klart jag vill, jag vill leva med dig tills döden skiljer oss åt, till och med efter det!! jag älskar dig!! 


Jag hoppar på honom och ofamnar honom, kysser honom djupt och länge, han sätter på ringen, och jag börja stört gråta, han med till och med. När jag suttit och stirrat på ringen i en halvtimme minst.

 

( Lyssna medans du läser )

så sätter han på lugn musik, han frågar om jag vill dansa, och jag nickar, det här var så romantiskt, det gick ej att beskriva lyckan jag hade. Jag lutade mig mot hans axel, hörde bara låten och hans andetag, jag skulle kunna dansa med han till den här låten i evigheter, jag ler lite för mig själv och ser våran spegelbild i fönstret, våran kärlek var odödlig, ingen kunde ta den ifrån oss, det fanns inget eller ingen som skulle kunna förstöra det vi hade. 


- Jag är så lycklig med dig Regina! du är mitt liv, du måste förstå det, utan dig så är jag ingenting, jag lever för dig! våran kärlek är speciell, den är inte som alla andras, det är gåva, och det är den bästa gåvan jag någonsin fått och haft, och jag lovar dig, jag kommer aldrig låta oss splittras, Aldrig någonsin! du är för dyrbar för att lämnas eller bli sårad. Jag älskar dig så otroligt mycket Regina, du anar inte!


- Det känns som om Jorden, hela världen kom till liv för att vi skulle träffas, sen jag träffa dig började jag tro på ödet, det var ju ödet som förde oss samman, och jag är så lycklig över det, det pirrar i magen varje gång jag ser dig, jag är som ny kär varje gång jag är i närheten av dig, min lilla prins! Tack för allt idag, du har gjort mig till den absolut lyckligaste tjejen på Jorden! och det ska du vara stolt över


Han kysser mig långsamt, vi hamnar i soffan , han kysser mig ner på halsen och vidare ner mot mina bröst, han knäpper upp min blus och kysser mig på magen, han tar av den och även mina byxor. han tar tag i mina lår och kollar mig i ögonen och ler, jag var så kär så det gick ej att beskriva, han tog av sig tröjan och slängde bort den, låten spelades fortfarande, ljusen lyste och vi älskade, det kunde allvarligt inte bli bättre.

- Jag älskar dig, stönar han fram 

- Jag älskar dig med min prins




 
 
sara

sara

17 december 2012 19:00

Hej, gillar du justin Bieber borde du klicka dig in på min blogg, skulle bli jätte glad :D Undrar också om du ska på hans konsert? jätte bra novell btw :)

http://biebersbaby.blogg.se

Zma ckie

19 december 2012 16:42

Grym blogg, jag vill verkligen gå :/ men har tyvärr ingen biljett, men kommer campa utanför konserten i dagar innan konserten börjar, han säljer ju ut 20 st biljetter, lätt värt att iallafall se han lite. Ska du gå på hans konsert? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards