Zmackie

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Kapitel 24 - Darkness

Av Zma ckie - 19 december 2012 20:00

- Varför ser du så bitter ut för då? Frågar Mamma som står vi kaffebryggan och häller upp kaffe. Jag ignorerade henne, och återgick till min stirrblick ner i bordet. Varför brydde hon sig. - Hallå? hör hennes röst åter igen. - Men vad? sa jag kaxigt tillbaka, varför var jag otrevlig mot min mor, för det första är det inte hennes fel, och för det andra så har jag egentligen ingen anledning att vara sur, Så jag svarade på hennes fråga. - Jo! Justin skulle på Chaz fest med mig som vi bestämt men nu ska han helt plötsligt på fest i USA med sina kända och mycket roligare vänner, jag vill inte verka elak, men vad som helst kan hända där? 


- Du tror väl inte han kommer röra en annan tjej? frågar hon och höll nästan på att börja skratta.

- Nej, du har rätt! 


När Rachel kommer ner till köket byter vi samtalsämne, men det tog inte lång tid innan Rachel tog upp det. - Så ska du till festen hos Chaz även fast Justin drar till den feta festen i USA, kan ni fatta hur coolt det är. Sa hon med det bredaste leendet, jag kollade på henne surt och mamma kollade på mig ledsamt. När Rachel insett att ingen av oss brydde sig, så gick hon ifrån köket. Jag och mamma börja fnittra lite smått, Jag ringde Justin men fick inge svar, vilket gjorde mig mer irriterad, han skulle åka snart, vela träffa honom innan han flög till dom efterlängtande brudarna, fast mamma hade rätt, han har nyss friat, är ju ett tydigt tecken på att han älskar mig och inte skulle kunna såra mig nå så fruktansvärt mycket. 


Jag slutade tänka på det hela, och gick ner och spelade kort med Rachel, klockan var inte alls mycket, jag hade bestämt mig för att gå på Chaz fest, jag kan inte sitta här hemma bara för att Justin inte ska med. Jag måste också få unna mig lite roligt varken med honom eller inte. Att jag vann kortspelet fick mig på bättre humör, jag ringer Chaz och frågar vilken tid jag skulle komma.

'' Festen börjar 7, men du får komma tidigare om du vill? '' 
'' Haha! du vill bara att jag ska hjälpa dig fixa allt, erkänn nu ? '' 

'' Du är inte min slav, du är min vän, gör hur du vill stumpan ska bli kul att du kommer iallafall '' 
'' kommer halv 7? ''
'' Det blir skitbra, hejdå ''



Han la på innan jag hann säga hejdå, han var stressad vilket jag förstod. Fixa en fest var väl inte det lättaste, När jag tänkte lägga ifrån mig mobilen för jag inte hade någon användning för den ringer Justin, jag blir genast glad och svarar hastigt

'' Hej älskling, hur är det? ''

'' Hej babe, jodå vi ska åka snart, förlåt om jag inte svara, har inte haft mobilen i närheten, men vi ses väl imorgon, bakfulla? haha ''

'' antar det, ta det lugnt bara älskar dig hejdå ''
'' Jadå, kommer inte göra något som jag ångrar jag lovar, älskar dig med hejdå, ''


Vadå jag kommer inte göra något som jag ångrar? det där lät som om han hade planerat ligga med en brud och inte ångra sig efter, jag gick upp på mitt rum och leta outfit, jag hittade en blå klänning som var längre där bak, smög in i Rachels rum och låna hennes svarta klackskor med nitar på, jag avgudade hennes kläder, jag lockade håret, för det tar timmar så lika bra att få det gjort. Jag satt på musik på högsta volym och stängde dörren, lock för lock, timme för timme, tiden gick fort trots att jag inte hade kul. Var mer stressad och irriterad. Lägger mig i sängen fixad och klar klockan var bara halv 6, gick in på instragram för att ta ett foto av min outfit, när jag plötsligt ser att Justin lagt upp en bild med en tjej, Barbara Palvin, givetvist, jag var inte förvånad, men det var bara en bild, jag försökte bara glömma det men gillade bilden bara för att reta upp honom. Jag ringer Chaz och frågar om det är lugnt om jag kom redan nu. Och det gick bra, det var redan 4 st där.


Jag får ta taxi som Mamma gett mig pengar till, kunde inte gå klädd såhär i det kalla vädret, Taxi chauffören var trevlig han hette Max.

- Party dags för dig ser jag, säger han och ler i backspegeln

- Jajamen, måste roa mig lite nu innan jul, för då blir kalendern fullbokad med annat.

-  Haha, ja precis det har du rätt i.


- Du kan svänga höger här, säger jag och hukar mig fram och pekar åt höger

När han släppt av mig utanför Chaz hus, betalar jag.

- Du kan behålla växeln för trevligheten, hejdå

Han tackar och åker sedan vidare.

 

Justins Perspektiv

Festen var cool, Victoria Secret modellerna var här och även Scooter, jag hade inte träffat han på ett bra tag, Men han drog så småning om, han tyckte denna fest var menad för ungdomar. Jag och Alfredo fixa till oss några drinkar, och stöter på Barbara ännu en gång, hon vela ha en bild till hennes fans som även var mina fans, hon var riktigt trevlig, hon höll oss sällskap.

 

- Har ni kul? frågar hon och ler 

- Jorå, grymt ställe måste jag tillägga, säger jag och ler genast tillbaka lite generat

- Jag ska bara på toa, den här drickan rinner rätt igenom, säger Alfredo och skrattar

 

Efter ett par drinkar, blev det lättare att komma i kontakt, vi skrattade och hade kul.

 

- Så vad tyckte du? var jag snygg på uppvisningen? fråga hon och bet sig i läppen, sådär sexigt

- Absolut! säger jag utan att tänka till

 

Jag är tillsammans med Regina, vafan håller jag på med, flirtar med en annan. Jag blev mer kall emot henne, försökte ignorera dom flirtiga frågorna, hon tröttnade fort

 

- Kom, vi dansar! sa hon och sträckte ut sin hand, jag kollade på den och tänkte vafan, en dans är inget farligt.

 

Hon börja röra på höfterna, den här tjejen kunde dansa tänkte jag, hon la sin hand på min axel och kollade mig i ögonen. 

 

- Du är snygg, vet du de?

- Jo dom flesta brukar säga det, skojar jag till det. Vi återgår till bordet och drar i oss ännu fler drinkar, Alfredo syndes inte till, men jag brydde mig inte så värst. 

 

- Jag borde nog inte dricka mer, säger jag och skjuter iväg glaset en bit från mig, hon var mer berusad än jag och klängde som tusan. 

 

- Kom! sa hon och drog mig upp denna gång, hon höll min hand hela vägen, jag går förbi Alfredo och han kollar konstigt på min hand som är i hennes, jag rycker på axlarna som om jag inte visste var som pågick.

 

Hon tog mig till ett rum, med rosa belysning, va dethär nå knullrum eller något liknande, Jag var attraherad av henne och jag var berusad, jag visa inga negativa tecken på att jag inte vela vara där, med henne. Hon börja dansa med mig inne i rummet, lite mer åt tryckar hållet, vilket inte matcha in till den poppiga musiken. hon närmade sina läppar emot mina och jag tog emot dom, när jag slöt mina ögon såg jag Regina, vilket på något konstigt sett fick mig tro att det var hon, jag slängde ner henne i soffan och slet av henne kläderna och kysste henne kraftigare och sexuellare, hon stönade mitt namn jag såg fortfarande mig och Regina ha sex i mitt huvud, när jag precis skulle ha sex med tjejen som inte var min Regina kommer Alfredo in, jag vaknar till och kollar på Barbara jag knuffar bort henne

 

- Fyyyfan för dig Justin! skriker Alfredo och försvinner snabbt

Barbara fortsätter kyssa mig, men jag slet bort henne

- Släpp mig, släpp mig för i helvete! 

 

Jag klädde på mig slarvigt och sprang ut och letade jag hittade honom inte. Vart i helvete var han någonstans, det skrek ångest i mitt huvud, vafan har jag gjort. jag stannar utanför och ställer mig på knä och för mina armar i ansiktet, detta har inte hänt!

 

Reginas Perspektiv


Jag hade riktigt trevligt, vi dansade, spelade spel och skratta, ingen vart så full så dom inte kunde kontrollera sig, dom var roligt fulla på något sätt, jag önskade bara Justin vore här, vela dansa med honom, kyssa honom, skratta med honom. hade försökt ringt ett par gånger men var inte sur, jag litade på honom, annars hade ringen på mitt finger inte funnits där, jag la ifrån mig mobilen för att ha kul och inte sitta och oroa mig så värst mycket, Chaz bjöd upp mig på dans och vi sjöng medans vi dansade, vi gjorde några roliga moves som fick alla att skratta, sällan jag skulle skämma ut mig när det gällde dans. En brunhårig solbränd kille kommer fram till mig och ger mig min mobil

 

- Är det din mobil, det ringer, säger han och ler 

- Tack så mycket, svarar jag 

Det var Alfredo, '' Hej fredo, hur har ni det? '' 

'' HAN VAR OTROGEN '' allt stannade upp för mig, vafan säger han för något.

''HAN SATT PÅ DEN DÄR JÄVLA MODELLHORA BARBARA, JAG HATAR HAN,JAG ÄR SÅ LEDSEN ''

Han la på, jag släpper mobil så den faller ner på golvet, jag siktade blicken in i Chaz ögon, han fånga blicken snabbt, allt stanna till, jag känner hur tårarna börjar närma sig ut, känner hur magkänslan jag hade blev allt kraftigare och kraftigare. jag spänner läpparna och tårarna hinner forsa ut och ilskan hinner komma till liv innan Chaz hunnit kommit fram, Istället för att springa ut genom dörren där alla människor stod, sprang jag upp på övervåningen, letade efter Chaz rum, jag lägger mig i sängen, och börja gråta floder, Chaz kommer efter

- Vad har hänt Regina? Regina, kolla på mig!! säger han och försöker ruska mig tillbaka till verkligheten

- Justin har varit otrogen, JAG VISSTE DET, avslutade jag meningen med ett skrik

jag börja slå mig själv och skrika, jag kände inte för fem öre att jag överdrev, mitt liv var förstört, 

Chaz försökte hålla i mig så jag skulle slå mig själv, han fick mig inte lugn. Den brunhåriga killen som gav mig mobil hjälpte till och försökte få mig lugn. Jag sparkade honom i magen, hans flickvän sket fullständigt i vad det var som hade hänt mig, slaget i magen gjorde henne arg hon börja attackera mig och slå mig med näve i ansikte, jag slappnade av och lät henne göra det, jag hörde  varje smäll tydligt och väl, Chaz försökte få henne att sluta vilket fick chuck att bli irriterad på Chaz så dom blev i slagsmål

 

- Släpp mig!! hon blir ju ihjäl slagen för i helvete!! hör jag Chaz säga

 

Allt blev svart. 

 

 

 
 
beautifulsoul.blogg.se

beautifulsoul.blogg.se

27 december 2012 13:44

Hej! :)
efter ganska exakt 8 månaders paus har jag börjat skriva min novellblogg igen! titta gärna förbi och läs :))

www.beautifulsoul.blogg.se

http://beautifulsoul.blogg.se

Zma ckie

2 januari 2013 14:36

skit bra!! du är verkligen jätte duktig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Skapa flashcards