Zmackie

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Kapitel 7 - Great time with great friends

Av Zma ckie - 23 oktober 2012 11:34

Den starka solen som lös rakt i mitt ansikte fick mig att vakna, och jag vet att väcker solen mig så kommer det bli en bra dag, knuggar mig i ögonen för att vakna till och vänder mig om, och där ligger han, killen i mitt liv så vacker, kvällen igår var ett minne för livet, det känns som om att vi kommer hålla ihop förevigt, eftersom vi är så unga, och hade det här handlat om mig och en vanlig tonårskille skulle det inte fungera, jag menar jag säger inte att Justins pengar gör vårat förhållande bra, jag vet att han kämpar för allt och får det att se så enkelt ut, fast det är det inte. Sakerna han gör, gör han på rätt sätt det är därför jag känner såhär, och bara glöden mellan oss varje gång vi pratar med varandra, kysser varandra, kollar på varandra, bara är i närheten av varandra. I somras gjorde jag också såhär varenda gång vi sov med varandra och jag vaknade först, bara ligga och kolla på honom och tänka på det positiva som kommer hända oss i framtiden. Jag smeker hans kind försiktigt och bara får lust.

Tar mitt vattenglas som ligger på mitt nattduksbord och häller över honom 

 

- REGINA!! 


haha han såg ut som en uppstoppad geek som blivit doppad i toaletten


- Sorry kunde inte låta bli, du såg riktigt törstig ut haha, sa jag 


- PAYBACK IS A BITCH ! sa han 


och kittla mig och vägra sluta


- justin sluta, sa jag medans jag va full i garv


- vad ska du göra? kissa på dig? det kommer ändå inte synas med allt

vatten, sa justin


han slutade till slut och jag hämtade andan, och kysste honom, det vart tyst en stund innan jag frågade


- tell me baby are you wet? 


- HAHAHAHA! garva justin och nickade sexigt till mig


det ringde på hans mobil och det var Alfredo,  hans polare 


" tjena Justin vad gör du? "

" ligger genomblöt i sängen med Regina du då?"

" Duuude! det där lät fel hoppas jag "

" haha, hon hällde vatten på mig när jag låg och sov, vad hade du på hjärtat? "

" Ryan kommer till stockholm han vela träffa Rachel och Regina och alla men han ska köra din stil

 att överasska henne haha ''

'' shit! jag saknar grabben, när kommer han? "

" Han är påväg, Chaz kunde inte följa med han är med Olivia någonstans, Men ska vi hitta på någonting idag? "

" Ja! absolut"

" Schysst! säg ingenting till Rachel bara " 

" Lovar dude "

" bra hör av mig sen "


Justin la på, och berättade allt för mig.


- VA?! skojar du! Rachel kommer bli sååå glad, sa jag

- Regina? jag har tänkt på en sak


- Vadå? sa jag fundersamt


- Varför gör du inte någonting med din röst? du kan ju också sjunga och spela gitarr, erkänn att det är dina drömmar? 


- mjo, men jag vet inte, sa jag tveksamt


- Du är tillsammans med en kille som lever sin dröm och vi har samma dröm och samma talang, det är jobbigt för mig att se men måste vara ännu jobbigare för dig? sa justin 


- Nej? jag har faktiskt aldrig tänkt på det Justin och jag vill inte göra musiken till en sån stor grej, vill bara att den ska finnas där för mig när jag behöver den, vill att den ska överasska och om hela världen t.ex skulle veta skulle ingen bli överasska om dom redan sett det jag kan och det jag gjort, du utvecklas för att du kan, men det du sett av mig är allt, jag kan inte utvecklas, den här lilla gåvan föddes jag helt enkelt med.


- vill du sjunga med mig på konserten? frågade justin 


- VA? nej! aldrig! jag menar varför?


- för du har en sån underbar röst Regina, och jag är stolt över det, och det vet jag att du också är så varför inte bara låta folk veta om det? 


- Men det går inte? alla dina fans kommer ogilla det, och jag kommer göra bort mig?


- Mina fans kanske kommer gilla dig ännu mer om du kan det jag kan, för det är ju därför dom gillar mig?


- Tack för att du tror på mig Justin, min pappa sa samma sak, han vela att jag skulle visa alla vad jag kunde, jämt när han levde spelade han gitarr och jag sjöng i vardagsrummet för mamma, vi brukade fantisera oss att vi va på en scean och det stod flera tusen i publiken som stod där och skrek för att dom tyckte om det vi gjorde. 


- Gör honom stolt, kan lova dig att hade ni stått på den där scenen med tusentals människor så hade dom gillat det ni gjort


Han kysste mig på kinden och krama om mig.


 

Rachels perspektiv


Knäpper över från kanal till kanal, inget finns att se på TV, inte vågar man fråga Regina och Justin heller, vill inte vara i vägen, kan det bli tråkigare, imorgon är det skola också tänkte jag när jag såg läxorna på vardagsrumsbordet, studiedagar är inte till någon nytta, solen skiner som tusan och jag sitter inne, Vill tillbaka till Canada och vara med Ryan och dom, allt var så bra, vi hittade alltid på nya saker när vi var klar med det ena, ingenting var negativt, Sommaren var som en dröm, och nu är allt bara åt helvetet, även fast Regina har Justin hos sig nu, så har hon det ändå så jobbigt med alla rykten och Liza och Roe är på henne, fattar inte hur man kan kalla det vänner, och för det andra så har dom ju världens chans att träffa honom om doms bästavän har ett förhållande med han. Kommer ihåg när jag Liza och Roe jämt satt och retades med Regina och skrek '' JUSTIN BIEBER '' och sjöng hans låtar, hon var ju aldrig någon '' Hater '' men hon var trött på allt tjat om honom och nu är hon tillsammans med honom, Liksom Liza och Roe vela ju att hon skulle tycka som dom, finns inget negativt med att dom är tillsammans.


Mitt dagdrömande avbröts av att min mobil som var nertryckt i soffspringan ringde, jag svarade utan att kolla på displayen vem det var, hade så tråkigt och var bara glad att någon ringde även om det skulle vara mamma som skulle ge mig order.


'' Hej min vackra ängel, vad gör du? ''


'' Hej Ryan!! jag saknar dig, vad gör du själv? ''


'' saknar dig också och sitter i en bil och tittar ut genom fönstret och ser träd bilar och människor ''


'' haha låter roligt '' 


'' är du hemma? ''


'' ja, har inget att göra, inte vill jag höra av mig till Regina och Justin heller, vill inte vara i vägen ''


'' du är aldrig i vägen för någonting hjärtat, gå utanför dörren och kolla upp mot solen, det brukar jag göra, och då hittar jag alltid på något att göra ''


'' hur vet du att det är sol hos mig, haha okej gör som min korkade älskling säger ''


När jag öppnar dörren, gjorde solen mig bländad eftersom jag varit i mörkret för länge, när mina ögon vänjer sig så...



- RYAN !! vad gör du här? sa jag och hoppa på honom och kysste honom innna han ens hann säga någonting.


- Du hade tråkigt, tänkte att vi kunde hitta på någonting, sa han och log mot mig 


- åh!! jag har saknat dig så oerhört mycket, hur visste du vart jag bodde?`frågade jag 


Bilrutan drogs ner och Justin alfredo och Regina vinkade och log busigt 


- Haha! nu är allt bra igen, det kan jag lova! sa jag och krama honom ännu en gång till.


- In och hämta bikini baby, vi ska bada, sa Regina och flirtade lurigt.


Jag sprang in satt på mig ett par  jeans och en t-shirt och packade ner min bikini och handduk i min väska drog på mig solbrillorna och tog hemma nycklarna och låste och hoppade in i bilen.


Vi skulle åka till ett badställe där inge kunde se oss, vi tänkte att det var bäst.


- Har nå paparazzi synts till än då Justin? frågade Ryan


- Nej det är rätt så lugnt här tror jag iallafall, var bara nån som snackade lite utanför balen och så?sa justin


- Ja juste hur gick balen? frågade vi alla 3 samtidigt


Justin och Regina kollade på varandra och skrattade och nickade och sa att det var grymt.


Reginas perspektiv

 


Det vibrerade i fickan och jag hade fått ett sms av Liza, jag sa ingenting till dom andra först jag läste smset, 

* Hej! jag undrar om vi kunde hitta på något nån dag, jag och roe saknar dig jätte mycket puss xoxo *


Jag visade smset för Justin och han kollade på och sa 

- Hey? jag är inte svensk ?


- Oj! förlåt haha, sa jag och berätta för alla i bilen 


- Hon gillade bilden på dig när du sov på mig på instagram? sa justin


- JA! dom kan ju göra såhär för att få komma justin nära? och får dom reda på att justin är i 

sverige kommer det inte sluta bra? sa Rachel och kollade på Justin som om att han var väldigt osmart som la ut bilden



Jag svarade tillbaka * Jag vet inte riktigt, kan inte smsa är på planet ifrån oslo *

Jag sa till dom andra och dom tyckte det var smart, alla vet ju att Justin hade konsert där 

och att bilden togs när vi var där.



Vi var framme och vi tog på oss bikinis och grabbarna bad byxor Rachel tog ett kort från justins mobil och justin vart irriterad över det vi sa i bilen, om att nån får reda på att han är här i sverige att det är ett hinder och kan bli fel, han la ut bilden och skrev '' bath time with my geeks '' 

______________________________________________________________________________________

KANSKE lite tråkigt kapitel, hände inte så mycket men jag tänkte att det inte kan hända så mycket hela tiden, då blir det så dramatiskt, och att Justin vart irriterad är ju någonting han inte varit på hela novellen, vill att det ska bli chockande att läsa, för att Justin är snäll är ju inget nytt. så jag försöker blanda ihop lite, hoppas ni gillar det :)

 

Försöker hinna göra så mycket som möjligt men har inte tid så det är svårt.




 
 
Erica

Erica

24 oktober 2012 06:52

Länkar din blogg på min ! ♥

www.iamabeliber.bloggplatsen.se

http://www.iamabeliber.bloggplatsen.se

Zma ckie

24 oktober 2012 18:52

Tack så mycket, det uppskattas så mycket:)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards