Zmackie

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Zma ckie - 28 oktober 2012 23:52

Justins Perspektiv:

 

- Justin gå upp!


den meningen upprepades om och om igen, hotellrummet jag föredragit ensam dom sista dagarna var inte för att vara utan Regina, utan fokusera på allt, så jag förstod nog varför denna upprepande rösten lät så kaxig och irriterad. Och jag kunde inget mer än att le.


- Och vad är det att le åt när jag försökt väckt i snart en tim.. avbröt hon meningen och kollade på klockan på hennes mobil och rättade meningen med, jaa! snart 5 minuter, struntsamma, ska du ligga och njuta i den här sköna hotellsängen eller gå upp, sa hon med en bestämd röst


Jag drog ner henne på sängen.


- Jag har sagt åt dig, att jag inte är på hotellet för att slippa dig, du vet hur nervös jag är inför ikväll, jag vela bara ha ensamhet och checka igenom allt, snälla det finns inget jag hellre gör än att tillbringa tid med mina underbara flickvän


Scooter kommer in stressad och svettig 


- Du skulle få upp honom ur sängen inte hålla honom kvar där regina, sa scooter och suckade och satt sig själv i sängen


- Hur är det mannen? fråga jag och satt mig upp


- Jag vill bara att allt ska bli perfekt idag, ingenting får gå åt helvete, ditt och Reginas uppträdande kan  bli en succé, ni vet '' kärleksparet sjunger tillsammans '' det är bonus så upp och förberedd dig på en lång dag


Jag kysste Regina, och gjorde som han sa, Regina hade redan lagt fram nya kläder som låg vikta och klara, hon var en ängel, men såg lika nervös ut som jag.


- Taggad inför ikväll? fråga jag tveksamt


- Ja, absolut bara nervös, men jag vet att det kommer gå bra, sa hon och avsluta meningen med ett leende.


 

Reginas Perspektiv:

 

Nervös var det enda ordet som jag hörde i mitt huvud. shit! jag ska uppträda med Justin Bieber vilket och är min pojkvän, jag har aldrig varit på någon av hans konserter, så ikväll får jag veta hur stor han egentligen är, och vi är i sverige alltså är det här ingenting jämnfört med allt annat. Jag ska göra dethär för Pappa och Justins skull. Och jag ska göra dom stolta.

 

Jag och Justin tränade en sista gång innan konserten, han måste gå igenom hela konserten kanske 4 gånger idag, han ser helt slut ut. 

 

Jag och Rachel går och käkar på gallerian med Ryan och Alfredo, 2 stycken tjejer kommer fram till oss och säger att dom vill ha autograf och frågar om jag var Justin tjej '' Ja '' svarade jag trevligt och hon sa tydligt '' yes du är jätte fin ''

 

Jag skrattade när mot dom andra och dom skratta tillbaka.

 

- Så hur känns det inför ikväll? nervös? fråga Rachel

 

- Skoja inte, kommer ju skämma ut honom där på scen, sa jag och tog en slarvig tugga av maten.

 

- Sluta nu, du kommer göra det grymt, sa alfredo som hört mig i studion.

 

- Haha tack, bara nervös men vi kommer göra det bra, sa jag

 

Jag kollade ut genom fönstert och hösten börjar komma, så som min nervösitet höjs, Ikväll skulle jag köra ut och uppfylla min dröm precis som varenda människa i plubliken får göra ikväll. 

 

Vi satt på oss jackorna och gick där ifrån, klockan var 4 och vi skulle passera globen 6 för konserten började 8. alltså 2 timmar, Jag tog ett djupt andetag och tänkte vafan nu kör vi, det här händer inte varje dag.

 

Justins Perspektiv:

 


klar med genomrepet, jag var helt slut och behövde varva ner lite, jag gick utanför för att ta lite luft, och ser Liza och Roe på långt avstånd, dom skrek mitt namn och sjöng, och hade inte en aning om att jag hade synen på dom. Hur kan dom tro att jag ska tycka bra om dom om dom bara är elaka, Jag känner igenom efter många tweets och fanpics, Jag älskar mina fans, utan dom skulle inget av dethär hända, skulle inte stå här och höra folk skrika mitt namn av glädje, skulle kanske inte ha träffat Regina. Dom är ju besatta, och jag kan inte förstå varför, men det handlar om kärlek, så jag kommer aldrig tröttna på mina fans. 

 

 

- Kommer du in? fråga scooter och tog mig på axeln

 

- Aa, jag kommer.

 

Stå här och titta ut över stockholmstaden och se globen gjorde mig nervös.

 

Klockan närmade sig 6 och vi var tvungna att röra oss mot Globen, jag skickar ett sms till Regina att hon kan börja röra sig till Globen hon med.

 

När vi passerar globen så är det helt sinnessjukt, folk sover utanför entrén för att komma in. 2 tjejer håller i en kartong som det står '' vi har ingen biljett :( '' Jag bad Scooter gå ut till dom när jag har kommit in och ge dom 2 st.

 

Det var hemskt att se folk som älskade mig offra så mycket för mig, kanske lite för mycket.


Scooter nickade och hoppa ur bilen som fortsatte ner till parkeringen i källaren. 

Vi går upp och tittar på scenen och allt. det var stort, jag kollar upp och när jag kollar ner stod Regina där med ett skyldigt leende, hon kysste mig


- Nå, är du taggad? frågade hon och flörta till med ena ögat


- Kan man säga, sa jag 


- Du kommer klara det älskling, sa regina och smekte mig på kinden


- Nej, vi kommer klara det, rätta jag henne och kysste henne 


Hon log emot mig och tog min hand så gick vi in till dom andra.


Mama jan bad oss komma till henne om 1 timme för att checka rösten. 

Vi gick in till ett rum som en tjej visa oss våra scenkläder, Regina älskade hennes klänning

hon omfamna den på något sett 


- Jag älskar den, sa hon och log emot oss 


- Bra, du kommer vara jättefin i den, sa tjejen till Regina


För varje sekund kunde jag se Regina bli nervösare och nervösare, Det fick mig bara att skratta inombords, hon kommer rocka scenen ikväll, är så stolt över henne. 


 

Reginas perspektiv:

 


klockan var 7 och fansen har redan rullat in, Jag, Rachel, Ryan, Justin och Alfredo kollade ut genom fönstret ut över den stora kön, dom skrek '' We want Justin! We want Justin! '' och sjöng '' As long as we love you bieber '' Det var sinnesjukt, hur det åkte rakt in i hjärtat på Justin, han bara njöt och vela inte släppa blicken, de är ju tack vare dom han står här nu, och det fick mig bara tänka på Liza och Roe, saknaden, och minnena med dom har inte alls raderas, dom är kvar.

 

- Ni kan komma nu, sa Mama Jan till mig och Justin.

 

Rätt så pinsamt att stå och göra höga toner i ett rum men Mama Jan och Justin, jag sjunger ju inte ens i vanliga fall.

Och nu ska jag stå framför 16 tusen galna tjejer och sjunga med killen dom lever för. 

 

Hon bad oss göra efter henne, allt var okej, och hon klappade till med händerna och gjorde tummen upp och sa att vi kunde gå till omklädningsrummet och sätta på oss kläderna.

 

vi hade olika omklädningsrum, jag skyndade mig det snabbaste jag kunde. kanske på 2 minuter att sätta på klänningen och skorna. när jag kommer ut sitter justin i stolen som dom fixar till håret. 

Han kunde det där, med att ta av och sätta på sig kläder snabbt. 

 

Jag satt mig på stolen brevid, och en tjej börja fixa till mitt hår och sminka mig lite lätt, vela inte ha nå BOM utan en enkel sminkning. 

 

Justin tog min hand och sa

 

- Vacker som alltid, är du redo nu?

 

- Jag tror det, sa jag nervöst, hade en stor klump i magen som vägra gå bort, har aldrig gjort det när jag varit i justins närhet, men jag kände mig inte säker, tänkte vafan har jag gett mig in på.

 

 

klockan var tio i 8 och dansarna började gå ut en efter en, justin skulle köra en låt '' As long as you love me '' sen skulle jag komma in.

 

 

Justin kysste mig och sa

 

- låt inte rädslan förstöra detta, du är bra, och nästa gång vi ses kommer vara på scen

 

- Jag kramade om honom och tog ett djupt andetag.

 

Han sprang ut och fansen skrik och gråtande röster kunde inte bli högre. 

Han började sjunga jag stod precis intill scenen och kollade på honom, han var grym, och shit vad mycket folk.

Allt snurrade och jag vela inte att låten skulle ta slut, vela bara att den skulla fortsätta så jag slapp detta. 

 

 

Han tittade mot mig och gjorde en släng puss och flörtade.

jag stod där som ett uppstoppad apa

han skrattade till

 

- Tack så mycket, jag älskar er, sa han och gick av scenen

 

Fansen skrek we love you i otakt

så gulligt.

 

Scooter gav honom vatten och en handduk, han torkade bort svettet som rann i hela ansiktet och drack upp halva flaskan, han bytte kläder till ett linne och svarta jeans och en skinjacka över, en lättare outfit

och gick fram till mig 

 

- Nu kör vi baby, sa han

 

han gick ut först 

- Vill ni höra nå vackert och gamalt? 

 

- JAAA!! skrek fansen

 

- Jag och min älskade flickvän ska framföra något speciellt för er-

 

Nu var det sagt dom kommer bli helt tysta och gå därifrån, dom kommet bli sura och svartsjuka tänkte jag tills 

 

- AWW! sa plubliken i takt och höjde skriket det högsta dom kunde.

 

Introt började, och jag kom ut och justin kom fram och kysste mig.

 

- Hallå stockholm skrek jag på svenska, och fansen skrek och riktade händerna emot mig.

 

Jag började första versen 

 

 

Justin gick emot mig och smekte mig på kinden medans han sjöng andra versen för mig, jag log och vi riktade våra ögon mot publiken och dom hade sina mobilen och lös fram och tillbaka. jag gjorde det, jag uppfyller min dröm och det är underbart, jag kollar på justin och han kollar på mig 

 

My lifesaver.

 

Publiken skrek och skrek '' JUSTGINA !! JUSTGINA !! '' 

 

- Tack så mycket, sa jag på svenska, och justin kollade på mig 

och sa tack så mycket han med, fansen skrattade till och jag kramade om honom

och gick ifrån scenen medans han fortsatte, bakom scenen stod alla där och hoppa på mig 

och sa att jag var grym. Mamma och stefan var där och mamma grät och stefan sa

 

- Jag är så stolt över dig.

 

- Tack, sa jag och bara grät av glädje

 

''All around the wo-wo-world people want to be loved

yeeeah''

 


hör jag justin när jag var omfamnad av alla, jag vänder mig om och bara stod och kolla på honom, han är min ängel, min skyddsängel, mitt allt, han har fått mig så självsäker, jag är stolt över mig själv till och med, och sist jag var det, kommer jag inte ihåg, den där killen har förändrat mitt liv, och hade det inte skett kanske jag inte hade orkat med allt. 

 

jag och Rachel stod och dansa bakom scen till Justins uppträdande, Rachel viska '' Vi måste fan fira detta sen '' 

Jag nickade som om att det var en självklarhet. 

 

Justin sjöng One Less lonely girl och en tjej i min skola blev uppdragen på scen, hon var helt till sig, hon grät och smekte hans kind sen krama honom, och kollade på mig bakom scen och vinkade medans hennes andra hand var plaserad på hjärtat.

Jag vinkade tillbaka och log mot henne.

 

När konserten var slut skrek justin

 

- Tack, vi ses snart igen, älskar er !

 

- One more time! One more time! One more time! hör man fansen skrika


Justin var helt slut och behövde ta det lugnt, han vela gärna fortsätta det såg man på honom.

Vi satt oss i soffan och tog det lugnt, han kysste mig på huvudet 


- Du var grym där ute Regina, sa han


- Vi var grymma Justgina , sa jag och skratta


han skratta tillbaka. Rachel och Ryan kom in 


- Dude, är du för trött på lite firande sa ryan och drog fram en vodka flaska och kollade runt om sig satt ingen annan såg


- haha, klart vi ska fira, ska bara till hotellet och duscha av mig, ska du med mig Regina? frågade han mig


- du sa att du skulle duscha? klart jag hänger på, sa jag och fnittra


Med en förvånad min, sa justin


- Jag vill duscha nu!


Alla i rummet briste ut i skratt


Jag och Justin åkte till hotellet, jag hade med mig extra kläder, och la mig i sängen och satt på Tvn

Justin kom ut ur badrummet helt naken


- Skulle du inte följa med in? frågade han


Jag fick stirrblick hade munnen öppen och sa '' WOW ''


han log och sa


- Nå?


Jag var oskuld, hade aldrig sett en kille naken såhär tydligt förut, men vafan vi lever bara en gång, och han är killen i mitt liv så jag drog av mig kläderna vilket han nog inte var beredd på och gick fram till honom och kysste honom. 


Han kollade på mig tog mig in till badrummet där han hade tänt ljus, Jacuzzin var stor och det lös olika färger i den, vi satt oss ner


- Jag älskar dig så otroligt mycket, du är mittpunkten i mitt liv, jag är så lycklig med dig Regina, sa han och kysste mig, han la sig över mig, vattnet var så varmt, han kysste mig ner på halsen och fortsatte neråt,


- Är du redo? frågade han


- Ja, det är jag. Det var sant jag var redo, och bättre kunde det inte bli.


han tog handen runt mitt lår och kysste mig.


Vi hade sex den kvällen. det var så underbart, allt blev annourlunda omöjligt att förklara.

Det var som om att det skulle vara vi föralltid, inget skulle kunna splittra oss.


Rachel och Ryan knackade på hotelldörren och Jag öppnade, jag hade förväntat mig '' vad fin du är '' men.


- Du ser defintivt inte oskuld längre, tjöt Ryan ut och klappa mig på huvudet.


- Hur kunde han veta sa jag sen avbröt tänkandet och slog till Rachel på axeln 


- Så är det sant, sa Rachel?


- Vadå?


- Är du inte oskuld längre?


- Och sen när börja du intressera dig av mitt sexliv? fråga jag


- Nu? för tidigare så hade du inget sexliv, kom igen du måste berätta allt för mig, sa hon


Jag viskade till henne att det var sant och att det skedde i Jacuzzin,vi stod vid dörren och vände blickarna mot Justin och Ryan som satt i soffan och viska och gjorde High-five, jag kollade surt på honom medans jag hörde Ryan och Rachels skratt, justin ryckte på axlarna.


Vi åkte till Rachel och firade där, alfredo kom också med någon brud han hade hittat, hon hade varit på konserten hon var ett stort fan men var inte alls så sprallig och galen som vi trodde hon skulle vara, hon hette Emma, hon var ifrån USA men bott nu i Stockholm i drygt 2 år, det visade sig att hon gick på Rachels skola fast i special klass, hon var inte duktig på svenska för 5 öre, men det språket behövdes inte satt det spelade ingen roll. Emma fick uppmärksamheten på festen, så jag gick ut på balkongen och bara tittade ut, alla stjärnor , trafiken, väsen av folk som var i närheten, jag kunde inte fatta att killen jag älskar mest utav allt ska lämna mig ännu en gång. Det känns sjukt, den hemska tanken avbröts när jag kände två armar omfamnar mig 


- Vad gör du här ute? 

Det var Justin, han luta sig mot min axel.


- Bara tänker lite.


- Är det något som är fel? frågade han och släppte taget och vände sig så vi stod öga mot öga.


- Nej, alltså jag är bara rädd, vill inte att du ska lämna mig igen Justin, det är för smärtsamt.


- Jag har aldrig, och kommer aldrig lämna dig, jag försöker göra allt för att vi ska kunna träffas så ofta som möjligt.


- Du har rätt du gjorde så jag kunde uppfylla min dröm idag, klart du ska uppfylla din, jag älskar dig, sa jag och kysste honom.


______________________________________________________________________________________

lite tråkigt kapitel, men ska försöka bättra mig och ska försöka uppdatera oftare, men hoppas ni gillar novellen iallafall   


 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards