Zmackie

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Kapitel 3 - Back to real life.

Av Zma ckie - 22 oktober 2012 16:04

 


 Justin kollar förvånat på mig medans man hör tusentals tjejer skriker efter honom. 
'' Juuustin!! we love you ''
'' Har du lämnat oss för en annan!! ''
 
- Vad ska vi göra? frågade jag oroande
 
- Jag vet inte, ser dom dig är ditt liv förstört, du får leva med papparazzi omkring dig resten av ditt liv, Detta kommer att stå i alla tidningar även i sverige Regina! Fan också!, Justin såg ledsen ut, han visste inte alls vad vi skulle göra.
 
Det ringer på Justins mobil och man såg på honom att han nästan var nära på att ignorera samtalet tills han såg vem det var som ringde på hans display.
 
'' Kenny!! hej, du måste komma, jag är på ett hotell här hemma i Canada och skulle gå och hämta lite saker, och folk såg mig gå in här, jag är med en tjej ifrån sverige, Regina du vet, hon jag berättade om.*
 
Hade Justin berättat om mig för någon, han tog ingen paus när han pratade, han bara berättade allt på en och samma gång, och tog ett djupt andetag och nickade för att lyssna på vad mannen hade att säga medans han hörde alla fans skrika, dom där tjejerna fick mitt huvud att explodera, skriket ekade i huvudet på mig.
 
'' Okej! tack så mycket hejdå! ''
 
Justin tog tag i min arm, och drog mig tillbaka till hotellrummet vi övernattat i. Han satt sig på sängkanten och hade både händerna i ansiktet och suckade.
 
- Så, vad händer nu?, sa jag lite tyst, vela helst inte säga ett ljud, med tanke på hur stressad och irriterad han verkade vara. 
 
- Vi väntar här tills Kenny kommer.
 
- Okeej! och vem är kenny? sa jag fundersamt.
 
- Min liv vakt! allt kommer bli bra, men måste ta det försiktigt, jag blev verkligen van med att leva normal livet, måste tillbaka till verkligheten nu.
 
- Vad menar du med det? kan vi inte träffas längre?
 
- Jo, Regina jo det kan vi! men vi måste vara försiktiga, du förstår inte vad som kommer hända om ett fan eller en papparazzi ser oss tillsammans, det skulle vara slutet på ditt liv. jag skulle gjort det annars, jag skulle gått ut där och visat upp vilken vacker tjej jag träffat, det är inga problem. men jag får ju göra det jag är bäst på, sjunga, och jag får ta konskekvenserna, men du? du får bara kasta bort ditt privatliv på grund av mig, det är inte rätt.
 
- Justin? har du inte förstått? jag vill leva med dig, jag vill vara med dig, och jag gör det jag är bäst på, att älska dig, och jag tar konskekvenserna, de är inga problem. det är på grund av dig jag ler nu, det är på grund av dig, jag känner mig älskad, du har byggt upp en deprimerad liten flicka, och det ska du vara stolt över, du är bäst på så mycket mer än att sjunga Justin,tänk på det.
 
Justin kollade upp mot mig, ställde sig upp och kysste mig, lika underbar kyssare som alltid, men de var någonting som inte stämde. den kom en tår på min kind ifrån honom, han grät. Jag hade aldrig sett Justin gråtit förut.
 
- Men justin varför gråter du?
 
- För det där var det finaste någon har sagt till mig, tack regina!
 
- Haha, du är ju bara för söt, jag sa bara sanningen, och tyckte du den var fin är det du själv du ska tacka.
 
Det knackar på dörren, och justin tar handen och torkar bort tårarna och öppnar. det var kenny.
 
 
Han ber oss följa med, han hälsar lite snabbt på mig, och kenny stod och prata med hotellets ägare och vi fick gå ner källar vägen, och åka ut på baksidan, kenny suckade och flinade emot oss.
 
- Så, tonåringar hamnar i trubbel, och hulken kenny kommer och räddar er, okej jag förstår, sa kenny och spela cool.
 
- Jätteroligt Kenny nej hon fyllde år igår och vi tänkte ha en liten fest, men hela ligan kom och jag vet inte hur men antar att Ryan fick mig och Regina in på hotellet. 
 
- Olala, jag förstår, sa kenny och kollade emot mig.
 
( Rachel ringer ) 
 
'' Hej! '' sa jag med hes röst
 
'' Tjenare kusse! din mamma har berättat everything om dig och bieber, och du kan lita på mig, men inte för att stressa upp dig men vi är påväg ''
 
'' Va! nu? oj vad roligt, hehe då ses vi snart då ''
 
'' Ja 17åringen som låter bakfull som ett as ''
 
'' tyst! mamma kan höra, haha hejdå ''
 
hon la på och jag insåg att detdär samtalet fick mig att låta som en 12 åring, både Justin och Kenny kollade på mig. Jag visste inte vad jag skulle säga, vart lite pinsamställning.
 
- Vem var det?, frågade justin
 
- Min kusin, juste glömde berätta, min kusin och mamma kommer hit, idag fast egentligen skulle dom komma på torsdag.
 
- Allright, och dom är medveten om att du tillbringar sommaren med mig? sa hon lite kaxigt
 
- Hörru ! justin varför så otrevlig mot en sån fin tjej, sa kenny och kollade på mig med ett leende.
 
- Nej, Regina jag mena inte så, men kommer dom inte bli allmänt galna?, sa justin.
 
- Nej det problemet är löst, Rachel är ett stort fan av dig, men är en person man kan lita på, det är lugnt.
 
 Vi var framme vid Farmors och Farfars blåa lilla hus och Justin och jag kliver ut när vi springer tillbaka som om vi blev jagade av zombiesar, 
 
- Kenny!! kan du vara snäll och köpa ben & jerrys, snälla, snälla! sa justin och räckte ut pengar i handen 
 
- allright dude! sa kenny och kollade på mig och justin och nickade på huvudet och skrattade
 
Det regnade ute, och jag hade min lila onepice jag fick av justin, vi gick in och farmor satt i vardagsrummet och kollade på TV. 
 
- Hej Farmor!
- Hej Elize, sa justin 
 
- Hej era osynliga tonåringar, vart har ni vart då? 
 
- Jo, farmor du förstår.. justin avbröt mig
 
- Jo elize, jag gjorde som sagt en liten fest åt Regina igår och det blev nog lite för mycket av det goda, så vi checkade in på hotellet mitt emot centerlokalen, sa justin 
 
- Jasså! sa farmor med lite skrämmande röst
 
Jag och justin blev oroliga och förberedd på en uskällning, men farmor ställde sig upp och sa
 
- När jag och din farfar träffades för första gången var det fest på centerlokalen och jag hade bestämt mig för att inte dricka en droppe men blev så iallafall. kvällen slutade med att din farfar månz tog mig till det hotellet och bäddade ner mig och var vaken hela natten för att kolla till mig. 
 
- Oh! inte visste jag att farfar var en sån gentlig man, sa jag 
 
alla brister ut i skratt då det ringer på dörren, det måste vara kenny som kommer med glassen, så justin går och öppnar. och där står Rachel och mamma.
 
- Oh My Justin Bieber kan det bli bättre! , sa Rachel och kramade justin 
 
- Rachel skärp dig, mamma drog bort Rachel ifrån justin och sträckte fram handen och hälsade på justin.
 
- Hej, justin har hört mycket om dig, jag är Reginas mamma,
 
- Jaha, hej, trevligt att träffas, justin var så trevlig och artig.
 
Jag sprang fram till Mamma och kramade om henne, sen kramade jag om Rachel
 
- Gud vad jag har saknat er!, sa jag
 
- Vi dig också!, sa mamma och log mot mig som om hon vore stolt över mig.
 
Rachel hoppade på mig och sa
 
- Är det fest ikväll eller är du helt slut efter igår?
 
- Haha, Nej Rachel, men däremot så kan vi gå ut och äta någonstans, vi kan fråga Ryan och Chaz om han inte är med olivia, så kan dom hänga med?
 
Justin kollade på mig och skratta.
 
- Du är ett geni Regina, sa justin och fortsatte skratta.
 
- Haha, Är jag?, sa jag och kolla på justin med en fundersam blick
 
Kenny kom och hälsade på allihopa, han hälsade och sa att han var tvungen att gå, vi myste ner oss i soffan, jag och justin och kollade på MTV och bråkade om glassen, medans Mamma och Rachel gick och packade upp, och farmor gjorde kaffe och bullar till Mamma Farfar och Farbror joe som skulle komma senare, Jag och Rachel gick upp och fixade oss, Justin fick bestämma vad vi skulle ha på oss, ibörjan var han oseriös och bad oss sätta på oss mjukisbyxor, sen sa han åt Rachel sätta på sig en blå klänning , och jag en svart tunika, men en grå aktig midjekjol under.
 
- Jag har pratat med Ryan och Chaz, dom båda hänger på, men olivia hänger med om det är okej för er?
 
- Ja absolut, sa jag och Rachel nickade och gjorde tummen upp medans hon satt och knapra på en klubba hon köpt på flygplanet.
 
Vi säger hejdå till Mamma och Farmor som sitter i köket och inväntar Farfar och Joe, och går ut och Ryan hämtade upp oss eftersom Justin inte hade bilen där. Chaz och Olivia skulle komma senare.
vi åkte till en Tacobar, och Ryan och Rachel hade träffats när dom var små. men det var så längesen så dom var faktiskt lite blyga .
 
Jag och Justin gick in, och Rachel väntade på Ryan som skulle betala parkering ,
 
- Så det var ett tag sen vi sågs sist, sa Rachel till Ryan medans hon tittade ner i marken på grund av blygheten.
 
- Mja, det var det verkligen, men kul att du är här nu Rachel, det menar jag, sa Ryan 
 
Jag och Justin står i kön för att beställa när vi ser Ryan och Rachel krama varandra utanför Tacobaren.
 
- Olala, sa jag till justin och flirtade 
 
- Förstår du nu varför du är ett Geni?, sa justin och kysste mig.
 
- Jaha! få ihop Ryan och Rachel, no problems dom där var kära i varandra när dom var små.
 
- Haha Jasså?, sa justin och skrattade till
 
 
Vi hade så mysigt, Chaz och Olivia kom, vi skrattde och pratade om allt, lärde känna varandra mer, och Ryan och Rachel Blev det nya kärleksparet.efter god mat, och en skrattfull stund så insåg jag och justin bara för kuls skull att vi är 3 par, Justin och jag, Ryan och Rachel och Chaz och Olivia, vilket gäng, justin kysste mig och sa
 
- Tack för att du finns. 
 
- Tack för att jag få finnas, haha, sa jag och kysste tillbaka.
 
vi var mätta och belåtna, jag och Rachel tänkte åka hem, Ryan och Justin tänkte åka hem till Ryan och spela lite xbox och Chaz gick efter Olivia som en svans, vi sa hejdå till Olivia och Chaz och gick till Ryans bil då vi alla känner oss iaktagna, Justin ignorera känslan och kysste mig då vi fattade det. Paparazzina hade hittat oss, och  måste förföljt oss under hela stunden när vi varit på tacobaren.
 
- Kör Ryan!! Förlåt Regina, det var inte meningen att det skulle bli såhär, sa justin och omfamna mig hårt.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards