Zmackie

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Kapitel 2 - This is love, I know it is!

Av Zma ckie - 22 oktober 2012 16:00

 



 underbara veckor har gått sen jag träffade honom för första gången, vi är konstant med varandra varje dag nu förtiden. Så många minnen på sådan kort tid, det är underbart. Ryan och Chaz är också inblandad i den här underbara tiden som varit, fast Chaz är fullt upptagen med sin nya flickvän Olivia hon verkar schysst, har stött på henne nån gång, hon verkar vara bra för Chaz, Och Ryan är ju Ryan, haha inge illa menat, han är underbar, han är snäll och finns här för mig precis som när vi var små. Farmor har ju märkt att jag och Justin har fått väldigt bra kontakt, och både jag och Justin såg förvånad ut när dom berättade att Justins mormor och morfar hade bjudit hem Farmor och Farfar på middag i helgen, och vad ska hända, vad ska vi säga om dom frågar om det är något mer än vänner mellan oss. Pattie, Justins mamma, skulle bli oroad över Justin med tanke på över att han lever kändislivet och jag mitt som Regina helt enkelt, Och ett distans förhållande med Justin bieber skulle kännas, jag vet inte, med tanke på att han oroar sig om jag inte svarar på sms på 1 minut och att jag inte kan vara utan honom i 1 minut så skulle det kännas hemskt med andra ord. Men vi har inte riktigt snackat om vi är tillsammans. Han bara behandlar mig som en prinsessa.

- Regina, kom ner det är mamma i telefonen! Skriker farmor upp mot rummet jag bodde i.

Jag springer ner för trappan och blir anfådd så hela luren brusar när jag tog ett stort andetag för att säga hej men blev avbryten.

'' Jag må hur leva, Jag må hur leva, Jag må hur leva ut i hundrade år, jag visst ska hon leva, jag visst ska hon leva, jag visst ska hon leva ut i hundrade år, ett fyrfalligt leve till Regina 17 hipp hipp hurra hurra hurraa!! ''

'' Hahaha! tack så mycket , sa jag medans jag var full i garv, Rachel min kusin och Mamma och Stefan sjöng ''

'' Så hur mår min lilla prinsessa oj rätta mig, stooora prinsessa haha , sa mamma ''

'' Bara bra, hur mår ni allihopa själv, sa jag ''

'' Jättebra faktiskt, jag och Rachel har sånt dåligt samvete som missar din första födelsedagen på 17 år, så vi tänkte iallafall komma på torsdag fast vi åker på onsdagen, alltså i övermorgon ''

'' Va! gud vad kul, jag längtar redan! sa jag lyckligt ''

'' Kul att höra hjärtat, sa mamma ''

'' Yes kusse, så nu är du förberedd på att vi kommer, så va inte bakfull när vi kommer, sa Rachel ''

'' Haha! jag lovar inget ''

'' Men sluta nu, sa mamma och skrattade tyst ''

Jag sa hejdå, och berättade för farmor och farfar som tydligen redan visste om det, och plötsligt fick mig att tänka vad jag ska säga till dom om justin.

- Farmor, sa jag fundersamt.

- Ja gumman, vad är det?, sa Farmor

- Vad tror du Mamma och Rachel ska säga om allt om justin, och middagen på lördag, hur gör vi med allt dethär, jag vill inte att det kommer ut precis, vill inte att Justin ska få dåligt rykte.

- Lilla vän, Inte skulle väl din närmaste släkt göra något sånt.

- Rachel är ett fan av justin, det är det som fick mig orolig. sa jag och fick bilden i huvudet vilket kaos de skulle blivit om Rachel fick reda på allt.

-Oh! inte bra. Men jag ringer till Mamma och säger det på ett bra sätt, och att hon ska säga det till Rachel innan dom kommer, och att du litar på henne nu och har förtroendet för henne. så kommer hon nog säkert vara tyst om det, hon är ju din skyddsängel, skulle de hända dig något skulle hon bryta ihop. sa farmor lugnt och lät lite stolt för hon löst ett problem.

- Okej, tack farmor

-Och du Regina, sa farmor

- Ja farmor, vad är det?

- Grattis mitt storhjärta, och gav mig ett rosa inslaget litet paket.
Jag öppnade det försiktigt vela inte förstöra det rosa inslagningspapret, jag log mot farmor och titta i det.

- Oj! herregud, tack farmor, sa jag

- Det är dags för dig att ärva det vidare min vän.

Det var pappas halsband med ett kors på, farmor fick det av hennes mamma och jag ska ärva det vidare till mina barn när jag blir gammal. Jag vart så glad, nu slipper jag känna mig tom, nu bär jag med mig honom hela tiden, och det uppskattas.
Jag fäller några tårar och ler samtidigt som jag kollar på halsbandet när farmor drar bor det från min hand för att sätta på mig det, och jag kände mig lättad, jag kände mig fri, en klump av sorg och skuldkänslor var försvunnen..

- Nu så Regina, åk till centrum och möt upp justin och gör något kul nu han väntar där på dig, jag fick pengar till taxi och till grejen vad vi nu skulle göra med jag tänkte mig inte alls på att sätta på mig fin kläder utan sprang ut, med min gråa munkjacka och en svart jeansväst över med ett par svarta tights och en slarvig uppsatt toffs och converese .

Där stog han, gömd bakom Clean Café och viftade dit mig, jag betalade taxin, och fnittrade medans jag sprang till honom. Där stog vi båda två gömda bakom ett hörn vid ett café som om att vi träffas i smyg, han kysser mig och säger grattis och frågar om jag vill hänga med.

- Vart?

- Det får du se, kom igen nu, kom!

Han tog min hand och hoppar in i bilen som stog gömd bakom själva cafét, Vi åker till Hamnen och stranden var helt tom, alla har åkt på semester bra tajming, solen sken och det var min dag idag, När vi är framme och ska gå ut ur bilen öppnar han bagageluckan och tar ut en stor inslagen kartong i rosa inslagspaper som av farmor fast i silken och sen gitarren, han frågar gulligt om jag kunde ta gitarren och jag tog emot den, han tog ut en träkorg med en rutig röd vit duk över. Vi går ner och sätter oss.

- Så hur känns det att vara 17 år då? frågade justin och såg full i bus ut.

- Bra, och att sitta här med dig på min 17 års dag känns ännu bättre.

Han räcker ut det stora rosa paket.

- Här, Grattis!

-Tack!

Jag blev fundersam över vad det skulle kunna vara, så öppnade det lika försiktigt som farmors paket för att inte förstöra det fina inslagspapret, och öppnar kartongen och skriker av lycka.

Det var en lila klänning, men dom vackraste diamanterna på den var tight längst ner och mer pösig uppåt. Justin såg mig när jag kollade i skylt fönstret utanför affären och kollade på den här klänning, jag vågade inte gå in i affären för det är för dyrt.

- Tack justin! det här är alldeles för mycket, du måste skoja? Jag hoppade på honom och kysste honom medans jag sa tack tusen gånger om.

- Haha! bra att du tyckte om den, det som var meningen förstår du, så om en klänning var för mycket, kan inte en låt som jag skrivit till dig få plats i den här '' det här är alldeles för mycket grej ? ''

- Naw, klart det gör, mitt hjärta bulta av kärlek och lycka.

''I wait on you forever, any day, hand and footYour world is my world, yeahAin't no way you ever gonna getAny less than you should
'Cause baby, you smile, I smile, oh' Cause whenever you smile, I smile

Your lips, my biggest weakness Shouldn't have let you knowI'm always gonna do what they say, hey If you need me, I'll come running from a thousand miles away
When you smile, I smile, oh, whoa You smile, I smile, hey
 ''


- Nja har inte kommit så mycket längre, men dom orden som jag sjöng för dig nyss kommer rakt ifrån hjärtat och det menar jag.

- Jag vet inte vad jag ska säga justin, mer än att jag är den lyckligaste personen i hela universium som har dig! 
Jag grät av lycka, jag fann ingen beskrivelse av att jag aldrig trott på kärleken förut, känslan jag hade när jag var med honom, saknaden jag hade när jag inte hade honom där. Det bara skrek lycka och kärlek i mig. Jag var kär!

- Regina! jag vet att vi inte känt varandra så länge, och att när sommaren är över så kommer helvetet rulla in. Men jag kan inte ge upp om oss, jag vill inte heller, jag vill vara med dig föralltid. Och det är rena sanningen, och hur komplicerat den en skulle vara så tar jag konsekvenserna. sa justin till mig rakt in i ögonen.
Jag kramade om honom, kärleksfullt och länge, vi tog upp fikat han hade i träkorgen, och åt lite medans vi pratade och skrattde, klockan blev 4 och han reser sig upp med ett fånigt leende och säger.

- Så nu skjutsar jag hem dig och klockan halv 8 så hämtar jag dig, och jag tvingar dig inte men jag längtar efter att få se dig i den där klänningen ikväll.

- Va vad ska vi göra ? , sa jag förvånat

- Det är en överasking, men du kommer inte bli besviken det lovar jag.

Justin skjutsade hem mig,och vinkade till farmor som stog vid dörröpnningen när jag kom, jag gick upp på rummet och kunde inte vänta tills jag fick se mig själv i klänningen, jag satt på mig den och lockade håret gick in på internet och kolla upp sminktips på ögonskuggor, satt på mig ett par klackskor, ett par svarta med dragkedja, och Farmor kom in på rummet.

- Gud så vacker du är Regina, hon gick fram och kände på klänningens tyg och dom vackra diamanterna som lyste upp hela mig.

- Tack farmor, fick klänningen av justin, han ska hämta mig klockan halv 8 det är en överasking, men skulle tydligen inte bli besviken.

- Oj då! Tur att jag litar på den där pojken då, man vet aldrig vad han kan inte på, men nå negativt skulle jag då aldrig tänka mig, Ha kul ikväll nu Regina, det är din dag idag, din pappa hade varit stolt över dig, och tro mig han tittar ner på dig och det bara rinner glädjetårar för att han fick en sån vacker dotter som dig. kom hit och ge farmor en kram.
Jag kramade om henne och viskade i hennes öra

- Jag gråter glädjetårar för att jag har den bästa pappan i världen, för du vet att oavsett om han är död eller inte, så är han här med oss föralltid farmor.
Farmor började gråta och klappa mig på kinden och nickade, dörr klockan plingade, och farmor pussa mig på kinden och sa

- Ge dig iväg nu och ha kul.
Jag öppnar dörren.

- Wow! Regina du är vackrare än någon annan på denna jord.sa Justin

Han hade svarta chinos och en lila skjorta med en svart slips och en kavaj över, han var snygg och vi hade samma tema, lila.

- Sluta överdriv snygging, fin färg, sa jag och peka på skjorta och skrattade.
vi satte oss i bilen och jag kunde inte motstå att vara tyst

- Vart ska vi?

- Hallå,justin är vi framme snart?

- Varför svarar du inte mig, sa jag och kittlade honom

- Regina, ta det lugnt, allt är under kontroll och du kan lita på mig.

Han satt på radion och justins låt '' As Long As You Love Me ''
kom på radion, jag hade lärt mig den, eller snarare alla hans låtar på bara 2 veckor
vi höjde och sjöng och låtsades som om vi vore på scean, vi dansade oseriöst och skrattade.
'' As long as you la la la la la love me love me ''
Vi var framme, vi var utan för center lokalen, den står det om i tidningen, den största fest lokalen dom har här i canada. Jag blev nervös och fundersam, men hängde på.
Vi kom in och de var alldeles mörkt och jag frågade justin

- Vad är det här?

'' GRATTIS'' 
lampan tändes och det stog minst 50 personer som kasta balonger och glitter över mig, folk som jag lärt känna genom Chaz, Ryan och Justin under dom här veckorna,men inte tänkt på det. Dom brydde sig verkligen. Men inte bara det
Usher, Nicki Minaj, Chris Brown, Drake, Rihanna alla kändisar kom från både höger och vänster, jag blev helt till mig dom kom fram en efter en och sa grattis, och jag var så blyg jag bara tackade och såg ut som en tomat i ansiktet,man såg på mig att jag bara vela skrika.

jag vände mig och tog tag i justin och kysste honom och sa

- Det här hade du inte behövt gjort Justin, men du gör det ändå, det som gör mig så kär, Tack du är bäst. Men du ska veta en sak, att det är inte din ekonomi jag vill komma nära utan det är din kärlek jag bara måste ha.

- Aw! jag tror inte det heller ,och jag vill bara bevisa att du betyder så mycket för mig, och att du får mig känna mig speciell, du behandlar mig som en kille du är förälskad i, inte en kille du älskar för att han är justin bieber. jag känner mig fri och lycklig med dig Regina.
När jag precis skulle kyssa honom efter det romantiska talet så är det någon som avbryter oss med en *host*

- Hej Regina! så vad tycker du? grymt va. Men kan ni pussas sen och följa med och dansa nu, sa Ryan och drog med oss utan att vi ens hann öppna munnen för att svara.

Nicki Minaj spelade en av hennes nya hits och skrattade medans för hon kunde inte hålla sig när hon såg min och ryans dans som vi dansa när vi var små, det var väldigt ful rättare sagt, justin hade handen för ansiktet och skrattade, han tyckte det var pinsamt,men jag fortsatte för att bara retas, Nicki säger när låten är slut,

- Justin! vilken kanon tjej du hittat, jag diggar henne, hahaha 
alla brister ut i skratt, och jag och Ryan står där helt röda i ansiktet och skäms lite, och behövde mer alkohol för att klara av detta,

Vi gick och hämta mer bål och justin hinner springa dit före och säger

- Så, ni hade alltså tänkt låta mig vara taxi förare inatt eller?

- Nej, ta lite bål, vi checkar in på hotellet på andra sidan vägen sen, kom igen nu vi måste ha lite kul grabben.

-Det är du värd, sa jag och kolla på justin

- Hehe,okej lite då.

Jag och Ryan brister ut i skratt och drar med justin ut på dans golvet
Många artister spelar , sen börjar alla i kör säga '' Justin!! Justin!! Justin!!''
han gick upp på scenen och var lite full, han stog och skratta, och körde igång

'' I know you love me, I know you care  yeaah, you are my love , you are my all.''
han sjöng och pekade på mig, tyckte det var så sött.
'' And i was like Baby baby baby ohhh '' 
han drog av sig byxorna och hade vita kallsonger med hjärtan på och i bak stog det '' Reginas'' Alla skrattar så dom knappt kan stå på sina ben, och jag tar handen över anstiktet och kan knappt andas för jag skrattar så mycket.

- Tack så mycket, hoppas mitt special nummer fick dig att känna dig väldigt speciell inatt. han flirta med mig och gick av scenen, jag går fram till honom medans jag skrattar, han var verkligen full.
Efter några drinkar blev jag lika berusad jag med, Ryan tog mig och Justin till hotellet och där somnade vi båda två tvärsöver sängen.

( Justin väckarklocka ringer)

Jag tar tag i mobilen för att stänga av alarmet, klockan var 10 på förmiddagen, och varför alarmet ringer då när jag ligger här med världens bakfylla, jag la tillbaka mobilen på det lilla bordet som låg brevid sängen, jag vänder mig om för att se min vackra pojkvän liggandes bakfull och helt slut brevid mig, men han var inte där. Jag bara flög upp ur sängen, vart kunde han vara, jag sätter upp håret i en toffs, en klädbytning behövdes verkligen, men hade inga extra kläder, blöter upp mitt pekfinger genom att slicka på det och drar bort gårdagens mascara som smetats ut under ögonen. jag tar nyckeln till hotellrummet som ligger på kroken, och medans jag öppnar den tunga vita dörren försöker jag dra på mig den krångliga klackskon, När jag ser justin komma emot mig.

- Haha, vad gör du?, sa han och flinade, han hade andra kläder på sig, och hade två muggar med kaffe och en ljusbrun kartong och en svart påse med sig.

- Letar efter dig, vilket jag kanske inte behöver fortsätta med.Vart har du varit?, sa jag medans jag stog upp och ner

- Var ner tilll center lokalen och hämta mina extrakläder, hade inga till dig så var iväg och köpte nått slapp plagg, hoppas det duger, sen tänkte jag att du kanske behövde lite kaffe och en cupcake?

- Du är min hjälte, sa jag och gav hon henne leende och hjälpte honom hålla upp dörren, medans jag insåg vilket underbart liv jag hade. 

Justin satt på TV:n och MTV var påslaget, Justins musikvideo As Long As You Love Me var med, och han vart jätte mallig och stog och mimade till mig. jag tog en snabbdusch, och tog ut kläderna Justin köpt, En Onepeace  en lila, och han kunde inte låta bli att filma min reaktion när jag öppnade påsen och såg den. Han trodde jag skulle rynka på näsan, men istället

- OMG! tack justin! jag har alltid velat ha en sån här, du är bäst, Jag hade bara trosor och bh under den vita handduken och glömde helt och hållet bort att Justin filmade mig, jag kasta av mig handduken och satt på mig onepeacen och kolla mig i spegeln, sen lägger jag märke till Justins blick och den röda IPhonen riktad mot mig.

- Justin? vad håller du på med? 

- Sorry! skulle filma din reaktion, inte din enormt sexiga body!, sa justin och flirta med mig och sprang och slängde ner mig i sängen, han kysste mig överallt i ansiktet, och jag bara skrattade, han slutade inte först vi fick ögonkontakt och han sa rakt in i mina ögon.

- Regina.. Jag bryr mig inte om det är för tidigt för att säga, men dom här 6 veckorna med dig är dom bästa veckorna i mitt liv och du ska veta att känslorna jag har för dig har blivit så starka på sån kort tid så jag känner att, Jag älskar dig!

Vad var det som hände? dog jag precis? varför händer dethär mig, vad har jag gjort för att förtjänat denna lycka! Jag känner känslan av en kärlek som varar för evigt! jag tror jag drömmer!

- Jag.. Jag älskar dig med!,jag kysser honom, och ner mot bröstet, och avbryter vid ett sånt fel tillfälle 

- Justin? kan vi köpa Ben & Jerry ? , sa jag medans jag insåg att vi kunde ha påbörjat att haft sex nyss,han kollar på mig och lyfter på ena ögonbrynet,medans han brister ut i skratt.

- Haha! javisst din glädjedödare, ska vi åka hem till dig sen eller?  jag känner att en sån här regning dag skulle vara en riktigt underbar film dag, eller vad säger du? 

- Låter jättebra, säger jag medans jag putar ut med magen och smeker den som om jag vore en överviktig kvinna som lever på ben & jerrys, 

Vi packar ihop och lämna hotellet. när vi hör tusentals skrikande tjejer utanför entren.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zma ckie - 10 januari 2013 14:23


För att läsa nästa kapitel gå in på min nya blogg HÄR  www.zmackie.blogg.se   ...

Av Zma ckie - 4 januari 2013 18:36

Hej, jag måste flytta tillbaka bloggen till blogg.se på grund av att bloggplatsen är konstig, både denna och min personliga blogg är jättekonstig så jag länkar bloggen när jag fört över alla Kapitel och grejer :)  ...

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

  Justins Perspektiv  Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chuc...

Av Zma ckie - 2 januari 2013 14:44

    Justins Perspektiv    Justin, Lyssna på mig!! säger Scooter  Jag himlade med ögonen, det var alkoholen som var påväg att försvinna, jag tittar ut och ser att vi närmar oss Stratford. Vad tänkte du med? hör jag ännu Scooters röst upprep...

Av Zma ckie - 28 december 2012 15:26

  Justins Perspektiv Varför? Varför ska jag klanta till allt hela jävla tiden, jag var så arg på mig själv, vela bara hoppa ut på vägen och hoppas det är en lastbil som kör över mig! Vill lida precis som Regina gör just nu. Ingen svarar när j...

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards