Zmackie

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Zma ckie - 3 januari 2013 03:14

 

Justins Perspektiv 

Ångesten var kvar, hon svarar på mina sms, men det är jag som får ta första steget, jag är tacksam över att hon ger mig en ny chans. Men jag var inte den enda som gjort fel, jag hade tagit beslutet att gå och prata med Chucks flickvän vid namn Mia, Jag satt i bilen och tog ett djupt andetag, hade gråten i halsen, men jag vågade. Jag gick ur bilen och plinga på, hon var gladare än vad hon borde vara, '' Justin Bieber!! '' skrek hon, jag slet upp dörren och gick in utan att fått tillåtelse '' Jag är inte här av vänlighet, jag är här för svar, svar på varför du fick tanken att ens slå Regina ? '' hon började skratta, och förvandlades till en stor bitch. '' Haha, du är skrattretande, och varför fick du ens tanken av att vara otrogen mot henne? '' Jag log irriterat mot henne '' Du ska be om förlåtelse iallafall, så enkelt är det! '' Jag förstod egentligen inte hur kunde gå och skälla på någon, när jag själv hade gjort fel. Chuck kommer ner springandes för den vita julklädda trappan, '' Vad står på? '' frågar han, han hörde säkert allt oväsen, '' Han kommer in klampandes och säger åt mig att be om förlåtelse, du vet den trogna och perfekta pojkvännen '' Chuck spände läpparna och gick några steg närmare mitt ansikte '' du borde gå nu! jag menar allvar, hon har snuten och hela skiten på sig, räcker inte det '' sa han och pekade mot ytterdörren, Jag blev irriterad, men han hade rätt, det räcker med problem ifrån min sida, att skapa nya kanske fick Regina att tröttna ännu mer, '' Du rör henne inte igen fattar du det? '' skäller jag åter igen på Mia, vilket kanske inte var så smart, när jag börjar gå mot den Röda julpyntande ytterdörren vänder jag mig hastigt om och ser hur Chuck springer fram och smäller till mig, Ilskan jag bärt inom mig orkade inte stå emot, jag slog tillbaka, ett slag, två slag, han låg överst och drog in jävligt hårda slag rakt i mitt ansikte, Mia skriker på hjälp trots att det bara var hon och Chuck hemma, jag knäar honom mellan benen, vilket får honom att lägga sina händer för att dämpa smärtan, då jag passar på att dra in en smäll rakt i nyllet, han faller ihop, och stönar sig bort ifrån mig '' Som jag sa, du rör henne inte igen, och du ska be om förlåtelse '' säger jag till mia och pekar på henne, hon nickar med rädlsa, jag spottar på Chuck och går ut med spänd mun och rynkande ögonbryn, Jag sätter mig i bilen och åker iväg i hög hastighet.

 

 

Reginas Perspektiv 


Jag satt på mig skorna för att gå ut och hämta posten, det var kyligt, så jag sprang ut, då Justin satt i bilen utanför, jag gick fram till bilen och huka mig ner då jag ser han helt blodig, Jag öppna bildörren irriterat och smällde igen den '' Vafan har du gjort Justin? '' Jag tog en servett som låg i bilen och tog bort det mesta han stönade fram ett '' AJ '' sen log han bara åt mig, '' Svara mig? '' säger jag åter igen, och drar papret hårt på såret han hade på munnen, han slet bort papret och kollade på mig '' Jag älskar dig Regina, lita på mig, jag gör allt för dig, jag behöver dig, jag är inte mig själv, jag vet inte vem jag är utan dig, jag bryter ihop snart! '' Jag kollade ner på ringen han hade på sitt finger och suckade '' Det kommer bli bra Justin, ge mig lite tid bara '' sa jag och kramade om honom, jag saknade han så fruktansvärt, jag släppte inte kramen på grund av att inte visa tårarna som började fylla mina ögon, Jag hör dom svaga snyftningarna av honom, Jag kunde inte leva utan honom, jag var inte hel utan honom. '' Följ med in, så jag får tvätta bort det där nu '' Justin nickade barnsligt, när han kom in, letade han efter dom andra med rädsla, '' du behöver inte vara orolig, dom andra är hos farmor och farfar, kom hit så ska jag hjälpa dig '' sa jag och räckte mig min hand, '' Vem bråkade du med egentligen ? '' han försökte prata bort sig men gav upp till slut och svarade '' Chuck! jag skällde på Mia sen kom han ner och han blev lite aggresiv av sig '' sa han och skratta, jag suckade och flinade till, han brydde sig verkligen om mig, vi gick upp till mitt rum och han la sig i min säng '' Åh, hem ljuva hem '' sa han och skratta. 
Jag la mig brevid honom, och han la sig fort över mig och kollade mig i ögonen '' Jag lovar och svär att jag ångrar det som hänt, låt detta få ta sin tid, men du kan aldrig stoppa mig för att göra såhär '' säger han och kysser mig, jag kysser tillbaka och känner gråten i halsen, han avbryter kyssen och kollar på mig '' Jag älskar dig '' och ler medans han sakta återgår till kyssandet, mitt i allt avbryts vi av att Rachel kommer klampande in, '' Hej Justin, så du har hittat hit igen '' han suckar och tar sin jacka '' Jag måste gå '' irriterat skickar jag ut Rachel ifrån mitt rum och smäller igen dörren, kollar ut igenom fönstret och ser att han kollar upp, han ger mig en slängpuss och åker iväg, jag ler emot honom.

____________________________________________________________________Förlåt för tråkiga och korta kapitel, försöker uppdatera så mycket som möjligt, tänkte att det var för mycket happy love, så någonting dramatiskt fick komma in 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Regina: 17årig tjej från stockholm som förlorat sin pappa som dog i en flygolycka, hennes mamma vägrar sätta henne på planet till hennes farmor och farfar till Canada, men till slut så. Intressant? Bara börja läsa :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Zmackie

Zmackie

Heart It
http://translate.google.com/

Ovido - Quiz & Flashcards